Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

ERVIN

Mankementen?? Dan ga ik nog even wachten, ik ben van plan om er nog twee aan te schaffen, maar gaat er ook geen set van twee locs uitkomen?? En welk nummer dragen die dan, weet dit iemand mss?[:I]

Hannelore

Zijn dat de nieuwe van LS models? En ook al in AC digitaal?

Anarchy

@ Hannelore, dat zijn idd de eerste van de nieuwe modellen. Normaal gezien komen DC en AC gelijktijdig.

@ ERVIN, set met 2 dragen de nummers 1328 en 1360 met Athus-Meuse logo's. Jurgen had hier zelfs foto's van meen ik mij te herinneren.

ERVIN

Thanx Anarchy.[;)]

Jurgen, ben je daar ergens??[8)]

thalysken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Mankementen?? Dan ga ik nog even wachten, ik ben van plan om er nog twee aan te schaffen, maar gaat er ook geen set van twee locs uitkomen?? En welk nummer dragen die dan, weet dit iemand mss?[:I]

Van ??n zat de moter er slecht in en piepte ie en reed niet. De verkoper had hem gewwon wat recht geduwd en het werkte weer. Van de andere weet ik niets.[:(]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Thanx Anarchy.[;)]

Jurgen, ben je daar ergens??[8)]

U vraagt, wij draaien. [;)][:D]

En de andere kant:

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

boke

Bedankt, Jurgen, en inderdaad loc 1352 is er (nog) niet bij. Ik heb zo'n vermoeden dat Tufken wel iets meer zal weten hoe het zit met de planning en of er eventueel iets scheelt... [?]

ERVIN

Merci Jurgen [;)] heel waarschijnlijk zal ik deze set gaan aanschaffen.

Rijden die locs met die stikkers nu nog zo rond, of was dit alleen maar toen de Athus-Meuse lijn is open gegaan.

Hannelore

En een idee wanneer de Athus Meuse effectief kan afgehaald worden in de winkel?

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Merci Jurgen [;)] heel waarschijnlijk zal ik deze set gaan aanschaffen.

Rijden die locs met die stikkers nu nog zo rond, of was dit alleen maar toen de Athus-Meuse lijn is open gegaan.

Rijden nu niet meer zo. Dat was tijdelijk, net zoals de 1302 met dat wapenschild.

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

@ Hannelore, dat zijn idd de eerste van de nieuwe modellen. Normaal gezien komen DC en AC gelijktijdig.

ik heb ze vandaag gezien in de winkel in Ingelmunster en ze waren zowel in DC als AC beschikbaar

tufken

Momenteel ijn de  1319 en 1307 binnen,

de dubbele set en de 12006 komen binnen 2 ? 3 weken uit
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

boke

Ok, bedankt Patrick! [;)]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door tufken

Momenteel ijn de  1319 en 1307 binnen,

de dubbele set en de 12006 komen binnen 2 ? 3 weken uit

En even voor de goede orde, 12006 = HLE 1352 [:)] Dan toch [:o)]