reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

zeilfreakje

hoi vrienden ik heb toch bij tufken de reeks 13 nog gevonden hoor op wisselstroom ge zie he wie zoekt die vind he lol

allez groetjes en hartelijk dank allen voor jullie uitleg en hulp van de reeks 13

groetjes benny

ERVIN

Voor diegene die bang hebben dat ze hun 13 te vuil maken, geen paniek h? gasten, kijk hier maar eens even naar....

Gewoon zien dat het B-logo en de lichten nog een beetje proper blijven.

Deze locs hadden 33 wagons aan de haak hangen!![:p]

En onze goeie B-modelbouw wou pers? mee op de foto.[;)]

eric

Dan zijn jouw locs nog proper Erwin.

ERVIN

Ja Eric dat is waar, maar deze zagen echt wel heel vuil hoor, wie beslist dat eigenlijk dat er een loc moet gepoetst worden, is dat de treinbestuurder zelf, of wie??

En toch is het verschil hier redelijk goed te zien h?, de laatste heeft ondertussen ook een "vuil" kleurtje gekregen.

eric

Ze zouden toch wat eerder door de wasstraat mogen, want zo is het nu ook weer geen reclame voor den "NMBS"
't Mag wel wat meer blinken.

13erke

Ervin, de loks gaan gewoon naar de "trein"wash hoor. Ik heb ze al een paar keer in slepen van 10-15 lks uit muizen zien vertrekken om gewassen te worden.
Over je reisje naar het Noord: wij willen foto's, wij willen foto's,..![:D]

jan77

@Ervin De koermeester of tractieregelaar beslist of een loc , wagen ,stel naar de car-wash gaat maar het is hier op het noord momenteel zo een helse drukte dat , dat er wel eens overschiet he  wegens geen tijd een loc brengt alleen geld op als hij goederen rijd niet als hij door de car-wash gaat zolang de ramen proper zijn en je lichten zodat je veilig kan rijden is alles oke.
De stuurcabine wordt wel proper gehouden door de bestuurder.
Gr Jan

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Voor diegene die bang hebben dat ze hun 13 te vuil maken, geen paniek h? gasten, kijk hier maar eens even naar....

Ik vraag mij toch af wie deze foto gemaakt heeft.(zie schaduw)
Het rendier van de kerstman.[:D][:D][:D]

wim ysbeer

doomslu

[:D][:D][:D] Dat heb je goed gezien, Wim.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

[:D][:D]Ja die is goed!!!

B-Modelbouw

Je zet het fototoestel op de stand Portret en verassend ... Je staat er zelf mee op [:o)] ... In de kerstperiode is 't altijd leuk om met rudolf (die met zijn rode neus [;)]) op stap te gaan.

Voor de H0 versie dien je maar bij het item over de B-Cargo Fals wagens te zien. Nu nog mooi proper maar weldra ook wat vuiler.
Mijn Kerstaankoop voor mezelf is een spuitcompressor. [^]

Wie sprak er enkele maanden nog over ... "Amai die 13 is precies uitgebrand"

doomslu

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Mijn Kerstaankoop voor mezelf is een spuitcompressor. [^]

Zal je geen spijt van krijgen. Veruit mijn beste aankoop van 2007 was een airbrush en compressor. [:)]

Sorry voor dit off-topic slippertje. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

[:D][:D]Ja die is goed!!!

De rechtse schaduw, dat lijkt eerder op een filmfiguur die met beide handen gekruist naar boven staat met in elk hand een pistool, nee? [8D]

boke

Op de site van Tufken heeft loc 1352 (artikel nr. 12006) de vermelding "...levertijd onzeker" geruild voor "... snel leverbaar"! Heb je ze bij LS aan 't werk gekregen, Patrick? [;)]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door boke

Op de site van Tufken heeft loc 1352 (artikel nr. 12006) de vermelding "...levertijd onzeker" geruild voor "... snel leverbaar"! Heb je ze bij LS aan 't werk gekregen, Patrick? [;)]

Aha die loc heb ik al vele maanden geleden besteld. Komt er schot in de zaak?