Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

bollen neus

eve

Citaat van: loebaske op 10 maart 2015, 14:51:34 PM
amaaai die heeft een pak onderdelen op voorraad, mocht dat nu eens Roco onderdelen zijn hé

Roco en Fleischmann onderdelen ? Snel en goed : http://apc-miniaturmodell.de/index.php/ersatzteile

Je moet wel het exacte nummer hebben. Niet beginnen van : "Ik zoek een buffer van een speciale serie vermoedelijk Franse wagons van Zwitserse oorsprong die gereden hebben op de Huplabaan in maart 1968..."

Erik

bollen neus

Erik, bedankt ik ga via ander kanaal.
Den Eric.

eve

Citaat van: bollen neus op 10 maart 2015, 15:20:33 PM
Erik, bedankt ik ga via ander kanaal.
Den Eric.

Eric,
Bedankt voor de info...
;) Erik

Johnnytrein

Bedankt naam genoot, inderdaad geen PB ontvangen .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Citaat van: eve op 10 maart 2015, 15:11:08 PM
Je moet wel het exacte nummer hebben. Niet beginnen van : "Ik zoek een buffer van een speciale serie vermoedelijk Franse wagons van Zwitserse oorsprong die gereden hebben op de Huplabaan in maart 1968..."

@ Loebas,

Het is hier reeds tot vervelens toe gemeld,
Als het om Roco onderdelen gaat kan je wel met een dergelijke vraag terecht bij etsemmen.nl
Die vriendelijke man zoekt het dan wel voor je op,als hij het al niet uit het hoofd weet want zijn kennis van Roco is onschatbaar groot!
Als hij het al niet in stock heeft besteld hij het,en dat gaat relatief vlot.(hangt uiteraard van zijn leverancier af)

;)

bollen neus

Citaat van: Rangeerduivel op 10 maart 2015, 15:40:50 PM
Citaat van: eve op 10 maart 2015, 15:11:08 PM

@ Loebas,

Het is hier reeds tot vervelens toe gemeld,
Als het om Roco onderdelen gaat kan je wel met een dergelijke vraag terecht bij etsemmen.nl
Die vriendelijke man zoekt het dan wel voor je op,als hij het al niet uit het hoofd weet want zijn kennis van Roco is onschatbaar groot!
Als hij het al niet in stock heeft besteld hij het,en dat gaat relatief vlot.(hangt uiteraard van zijn leverancier af)

;)

Zo das dus ook opgelost voor de "info".
Graag gedaan
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 10 maart 2015, 14:57:30 PM
jajaja men bandjes zijn opgepompt Eric ben helemaal mee (ben nu eenmaal iemand die graag onderdelen op voorraad heeft  ;)  )
maar geen been op reserve ? ;D

Pascal Michiels

We zijn hier volgens mij wel wat aan het afdwalen...
Best dit in een apart topic zetten daar het wel nuttige info is. Anders is het achteraf moeilijk terug te vinden.

Vosje

Om nog even terug te komen op de Roco en Fleischmann onderdelen .  Ik haal deze in Sint-Niklaas bij tufken, en na een dag of 8 zijn die binnen.

Groetjes
Eric

Johnnytrein

Ben jij zo lang onderweg heen en terug naar St.Niklaas?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

amibo

Ik heb een klein filmpje gemaakt.

Ze gaat als de bliksem, maar dat is om het testen, niet om op schaalsnelheid te rijden  ;)

Vosje

Ja, ik blijf daar slapen Johnny   8)

jb

Mooie hlr, mooi landschap. Wauw!

boby

Belle vidéo
C'est vrai,beau paysage.  ;)

leuke video
Dat klopt, een prachtig landschap.  ;)