Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

janjozef

Dat van verschooten dat weet iedereen al jaren, Ik koop er wel maar nooit rijdend materiaal

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

T'ja Janjozef,ik moet eerlijk zijn,vooralleer ik hier op het forum verscheen,kende ik maar 3 winkels die bij mij redelijk in de buurt lagen,zijnde;Verschooten,Ballien en Broux in Hasselt,dankzij dit forum heb ik een heleboel nieuwe vrienden aangemaakt,zij hebben mij allemaal verteld dat deze winkels,wat betreft rollend materiaal,veel te duur waren,die hebben alle drie veel geld aan mij verdient,idd waar ik nu mijn rollend materiaal koop(Tufken),die heeft geen scenery,eigenlijk wel best jammer,maar je kan niet alles hebben h?.[;)]Dus Verschooten zal mij alleen nog zien om wat scenery te kopen,en telkens als ik daar kom probeert hij me te overhalen om nog een loc of wagon te kopen,is normaal,als je ziet wat ik daar ooit heb meegenomen,maar als ik dan de prijs hoor,dan word ik altijd een beetje boos in mijn binnenste,en dan durft hij nog te zeggen dat dit,voor mij omdat ik volgens hem een goede klant ben,een prijs is die ik nergens anders zal vinden!!Idd,zo'n prijs vind je nergens anders,er zijn er weinig die zo duur zijn!!

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

maar als ik dan de prijs hoor,dan word ik altijd een beetje boos in mijn binnenste,en dan durft hij nog te zeggen dat dit,voor mij omdat ik volgens hem een goede klant ben,een prijs is die ik nergens anders zal vinden!!Idd,zo'n prijs vind je nergens anders,er zijn er weinig die zo duur zijn!!

Misschien is dat hetgeen hij juist bedoelt. [;)][:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

ronny-vdv

Heeft tufken een website ? Dewelke ?

Ronny[8)][8)][:)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

ERVIN

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Heeft tufken een website ? Dewelke ?

Ronny[8)][8)][:)][:)][:)]

Ja hoor,hij heeft een prachtige site,hier is hij www.modeltrein-paradise.be

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Om even een voorbeeld te geven,de Reeks 51 digitaal gelijksttroom met sound kost bij Verschooten 300?,de Class 66 "full option"313?,en ik heb mijn Reeks 77/78 gekocht bij Verschooten, voor.....283,75?!!!,doe dit getal x5,dat was ik toen kwijt toen ik er daar 5 in ??n keer heb gekocht!!!En geen euro-cent korting.[V]

Die ziet mij daar niet meer.

Lang leven Tufken!![8D]

>>>> Amaai,dat is gewoon om van op uw gat te vallen als ge die prijzen hoort! En dat terwijl een "gewone" 77 bij Conrad amper 99? moet kosten....als je er meer dan ??n koopt zit je wel met een nummerprobleem maar daar zal wel een mouw aan te passen zijn zeker?

Gerrit

ERVIN

Ja Rochevalien,nu val ik daar ook van op mijn gat,maar toen vond ik dat heel gewoon hoor.
Ik kende geen andere prijzen,dus dacht ik dat het normaal was dat de 77/78ers zoveel kosten,nu weet ik wel beter natuurlijk.[;)]

Tom

Ik ga altijd naar Van Biervliet en ik ben heel tevreden over hun service, en ik denk ook dat ze niet van de duurste zijn.
Tom

Jurgen

Maar wanneer komt de 5166? Ik dacht dat die in een bepaalde volgorde zouden uitgebracht worden.
De aangekondigde volgorde was als volgt:
5183 - 5102 - 5172 - 5109 - 5166 - 5106 TEE - 5150 - 200058 - 5001

Hoe komt het dat die volgorde veranderd is?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door tufken

5001 blauw, verkrijgbaar vanaf woensdag

Hopelijk krijg ik wat geld voor mijn stage wat ik heb gedaan,
Dan ga ik er mij zo eentje kopen [:p]

Tom

Het zou kunnen dat ik de 5001 ook in huis haal als de kleur mij bevalt.
Tom

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Tom,
Daar ga ik ook altijd.
Vriendelijke mensen en goedkoop
EDIT: de 5001 ga ik maar eens overslagen, de kleur bevalt me niet zo [:(!] De rest wel natuurlijk [:p]

Groetjes,

Jeroen

Tom

Ik koop mischien wel de 5001 om dat de 5166 maar op zich laat wachten.
Ik zal eert eens kijken of de kleur mij bevalt.
Tom