De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Ik krijg meer en meer de indruk dat je de 6-cijferige versie moet reserveren.
Ben ik te laat? Of kan ik bij de ??n of andere handelaar nog terecht voor ??n of enkele modellen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik krijg meer en meer de indruk dat je de 6-cijferige versie moet reserveren.
Ben ik te laat? Of kan ik bij de ??n of andere handelaar nog terecht voor ??n of enkele modellen?

Ik denk dat deze wel zeer snel zal uitverkocht zijn, er is maar ??n in deze uitvoering.
De 5183 DC kunnen we ook al niet meer krijgen.

CLASS 200058
Order No.: 2191-DC
Order No.: 2222-AC DIGITAL
Order No.: 2198-DC DIGITAL SOUND
Order No.: 2231-AC DIGITAL SOUND
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

Hoi Tufken,als je wil mag je voor mij de 5001(de blauwe 51er)als die uitkomt opzij houden,want ook die zal vlug uitverkocht zijn denk ik.

tufken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hoi Tufken,als je wil mag je voor mij de 5001(de blauwe 51er)als die uitkomt opzij houden,want ook die zal vlug uitverkocht zijn denk ik.

Hallo Erwin, bedankt, je weet de eerste keus is voor U.

Met sound
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

Merci maatje,yep,??ntje met alles erop en eraan.[:p]

Tom

Tom

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Tom

Goede klant Ervin?

Redelijk.[:I]

Kedeng Kedeng

De 5117 van de TSP staat klaar voor zijn nieuwe blauwe jas.

Tom

Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Het herschilderen van een 51 is al eens eerder gebeurd in 1992 ook voor de opendeurdag van de stelplaats dacht ik, voor een foto zie retro 92 en 62.
Tom

theedooz

Dat was de 5145, dacht ik. Foto's zijn hier te vinden:

http://www.pixagogo.com/4121855177

Helaas had die loc rokken rond de buffers (wat de echte 5001 niet had). De TSP 5117 (welke de ex-5161 is) zal dus beter kloppen.

Jurgen

Hebben jullie trouwens al gemerkt dat de koplampen van de verschillende modellen van Mehano ook steeds anders zijn?
Vergelijk de 5183 en de .5172 maar eens. Je moet maar eens goed kijken op de foto's die hier her en der verspreid staan. Een uitstap naar de plaatselijke handelaar kan ook helpen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Hebben jullie trouwens al gemerkt dat de koplampen van de verschillende modellen van Mehano ook steeds anders zijn?
Vergelijk de 5183 en de .5172 maar eens. Je moet maar eens goed kijken op de foto's die hier her en der verspreid staan. Een uitstap naar de plaatselijke handelaar kan ook helpen. [;)]

Wat is er dan anders aan? Ik zie het niet [:I]

55erke

Hoy
De 5172 heeft bredere zilverkleurige banden rond zijn lichten.
Ook bij de echte locs is dit verschil duidelijk te zien.

Groeten
Johan

Tom

Dan is dat een mooi detail waar Mehano opgelet heeft.
Ik vind de loc zeer geslaagt en die negatieve kantjes neem ik er graag bij, die zogezegt dike ladertjes vallen voor mij geenzins op als de loc voorbijrijd bij MTE op Neerpelt waar de locs op ooghoogte rijden.
Tom