Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

brelec

Voor de mensen die een realistische verlichting willen hebben, zonder blauwe schijn en digitaal veel minder hard brandend... Want ik hoor hier regelmatig enkele opmerkingen vandaar dit berichtje...

Ik heb spijtig geen voorbeeld meer van de originele verlichting maar die zijn wel te vinden in vorige berichten.

Ook het doorschijnen hebben we op een eenvoudige manier verholpen. Vermits verlichting een van onze specialiteiten is hebben we hiervan een eerste kit gemaakt, er zal nog een hele reeks volgen voor andere modellen en erken (oa 62 en 59 van roco,...).

Voor de 51 zijn twee vervangprintjes beschikbaar aan 14.90? (ingebouwd 19.90?). Een andere optie is ledjes en weerstanden vervangen maar dit vergt enige soldeerwerk omwille van de super kleine leds 0.8mm x 1.6mm). Speciale leds zijn ook verkrijgbaar bij ons en kosten 2? per stuk of 15? per 10 stuks.

Voor meer info: www.brelec.be of info@brelec.be

Groeten

Raf Brauns

brelec

tufken

citaat:
Geplaatst door 55erke

Hoy
De 5172 heeft bredere zilverkleurige banden rond zijn lichten.
Ook bij de echte locs is dit verschil duidelijk te zien.

Groeten
Johan

Hier heb je hen beide naast elkaar en kan je het verschil van de ringen goed zien

Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Tom

Zijn de verschildende ringen ook op de juiste loc gemonteerd als we kijken naar de nummers in vergelijking met hun echte voorbeelden?
Tom

Kedeng Kedeng

Schoon detail [8D]
Heeft er iemand foto?s van de echte 5172? is vergelijken [:p]

55erke

Tja Ik heb foto's van 5183 met dunne ringen en met dikke[;)] Het hangt er blijkbaar een beetje vanaf in welk jaar enz..  je de loc bekijkt.

loco

Dit zijn de enige foto's die ik heb gevonden en zijn genomen net voor het verdwijen van de 51'ers

Je kunt niet zo goed zien he de koplampen er uit zien.
De tweede foto is al iets beter.

Foto's van de 5183 zijner voldoende denk ik.

Loco
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be

Dieter

Dit zijn de "nieuwe" type koplampen. Op onderstaande foto zie je goed het verschil tussen oud en nieuw.

Is het trouwens opgevallen dat op de foto van de .5172 het 3de frontsein brand!

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Tom

Tom

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Tom

Zijn de dunste ringen nu de nieuwste?

ik denk dat er bedoeld wordt dat de dikke de nieuwe zijn.
Aangezien die foto van die 51 (met frontsein) getrokken is net voor de 51's verdwenen, zijn dit dus de laatst geplaatste lichten, de dikke dus

Tom

Tom

Break302

citaat:
Geplaatst door 55erke

De 5172 heeft bredere zilverkleurige banden rond zijn lichten.
Ook bij de echte locs is dit verschil duidelijk te zien

Eindelijk eens een invoerder die luistert naar aanwijzingen over in het oog te houden zaken zoals de verschillende diameters van de koplampen. [:)]
De dunne ring met groot glas oppervlak zijn de oude lampen en de andere dus de nieuwste huidige versie dewelke op de meeste locs voorkomt.
Wat betreft de 5183 en 5166 , deze locs hebben terug oude koplampen gekregen na hun opknapbeurt. [:)]

Break302 Jos

loebaske

Hoi Rafke (brelec)

Intressante dinges op de site, maar vind het vervelend
dat het allemaal in het Engels is, snap er maar de helft
van, en zekers als men iets wil kopen, want als het dan
niet bruikbaar is zoals men verwachte.
Heb die set voor de Mehano lichten niet gevonden, zal
waarschijnlijk niet goed hebben gekeken.
Doei  Eric

Tom

citaat:
Geplaatst door loebaske

Intressante dinges op de site, maar vind het vervelend
dat het allemaal in het Engels is, snap er maar de helft
van, en zekers als men iets wil kopen, want als het dan
niet bruikbaar is zoals men verwachte.

Vind ik ook, niet iedereen kan evengoed engels. [V]
Tom

brelec

Zoals op de eerste pagina staatzijn er wat problemen met onze provider. Af en toe verdwijnt de hele site. Daarom dat de webshop voorlopig afgesloten is. Dit wil ook zeggen dat ik zelf geen nieuwe dingen kan erbij plaatsen.

Daarom hebben we besloten om een upgrade te doen van de website en ineens wat talen erbij te voegen. In eerste instantie nederlands en frans. De engelse tekst blijft er ook op staan.

Dus tot op heden zijn alleen bestellingen via eail mogelijk. Moet er wel op wijzen dat voor alle producten er altijd een digitale Nederlandse versie beschikbaar is... Zodra het weer een beetje rustiger is ga ik de teksten op de site nog eens een update geven... Geintersserden mogen altijd een email sturen ik zal deze met plezier beantwoorden.

Raf