Marklin Thalys Tin Tin ( Kuifje) stel.

Gestart door ERVIN, 25 mei 2012, 16:18:57 PM

janieburton

Citaat van: Jurgen op 26 augustus 2013, 17:54:39 PM
Langs de andere kant is het wel jammer dat het omwille van zo'n klein detail geen echt verzamelobject zal worden.

Echte Hergé fans en verzamelaars van het echte Kuifje zijn zoals Marklinisten, alleen het echte is voor de Kuifje en Hergé fans goed genoeg!!
 

SuSke

Het voorbije weekend vernomen bij tufken (Modeltrein Paradise in Sint-Niklaas) dat Märklin bereid zou zijn om de stellen om te bouwen naar 2R= voor de luttele som van € 250,00 en het stel moet terug naar Mârklin gestuurd worden.

Waarom ze hem niet gelijk ook in 2R hebben uitgebracht mag Joost weten, maar dan zet ik de kappen nog liever op een Trix-stel dat dan als 3R verkocht wordt aan een liefhebber - zal me uiteindelijk misschien minder kosten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Anarchy

Wat niet wil zeggen dat dit geen verzamelaarsobject kan worden voor modelspoorverzamelaars. Ik denk dat, eens uitverkocht, dit stel in de toekomst wel eens voor hogere prijzen geveild zal worden.

Jurgen

Citaat van: janieburton op 27 augustus 2013, 01:56:35 AM
Citaat van: Jurgen op 26 augustus 2013, 17:54:39 PM
Langs de andere kant is het wel jammer dat het omwille van zo'n klein detail geen echt verzamelobject zal worden.

Echte Hergé fans en verzamelaars van het echte Kuifje zijn zoals Marklinisten, alleen het echte is voor de Kuifje en Hergé fans goed genoeg!!


Klopt waarschijnlijk wel, ik ben geen van beide. Ik kan het mij dus alleen maar voorstellen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: SuSke op 27 augustus 2013, 09:03:52 AM
Het voorbije weekend vernomen bij tufken (Modeltrein Paradise in Sint-Niklaas) dat Märklin bereid zou zijn om de stellen om te bouwen naar 2R= voor de luttele som van € 250,00 en het stel moet terug naar Mârklin gestuurd worden.

Waarom ze hem niet gelijk ook in 2R hebben uitgebracht mag Joost weten, maar dan zet ik de kappen nog liever op een Trix-stel dat dan als 3R verkocht wordt aan een liefhebber - zal me uiteindelijk misschien minder kosten.

Wie weet dat!
 

Geert

Citaat van: ERVIN op 25 mei 2012, 16:18:57 PM
Marklin brengt een zeer exclusief Thalys stel uit met de schildering van Tin Tin ( kuifje),  het zal om een volledig 10-delig stel gaan.
De prijs van dit moois , 999?.

Jammer dat er geen Trix-model beschikbaar zal zijn.:(

Hieronder nog een filmpje hoe ze de stickers hebben aangebracht op een " echt " Thalys-stel.

http://youtu.be/ULQl-322gnI

Ondertussen blijft de prijs maar dalen. Voor 699€ Heb je hem al. Zal toch geen excusief verzamel object worden.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

ceuleer

Gisteren heb ik bij Het Spoor in Haasrode er nog één in de vitrine zien staan, op de prijs heb ik niet gelet.

PeterC

Dit weekend zijn die stellen aan de helft van hun oorspronkelijke prijs van de hand gedaan...


Na enkele gesprekken gisteren, vandaag de kop en de staart aan elkaar gezet en toch enkele toertjes laten maken op de testbaan.  Mooi!
Alleen jammer dat die thalys voorrang moest verlenen aan zijbaanverkeer (op te lossen in Rocrail).
Groetjes, Peter


ERVIN

Ik heb het ook gezien Peter , moet toch best een wrang gevoel geven , en ik blijf het jammer vinden dat ze die niet in 2-rail hebben uitgebracht , want het is en blijft een prachtig stel met al die mooie schilderingen.

TBCédric

Citaat van: ERVIN op 19 oktober 2014, 22:52:10 PM
Ik heb het ook gezien Peter , moet toch best een wrang gevoel geven , en ik blijf het jammer vinden dat ze die niet in 2-rail hebben uitgebracht , want het is en blijft een prachtig stel met al die mooie schilderingen.

Ik dacht dat Pierre domenique ze ombouwde naar DC(C)?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Thommy

Citaat van: janieburton op 27 augustus 2013, 01:56:35 AM
Citaat van: Jurgen op 26 augustus 2013, 17:54:39 PM
Langs de andere kant is het wel jammer dat het omwille van zo'n klein detail geen echt verzamelobject zal worden.

Echte Hergé fans en verzamelaars van het echte Kuifje zijn zoals Marklinisten, alleen het echte is voor de Kuifje en Hergé fans goed genoeg!!

lijkt me logisch... En vooral, er is een Thalys geweest met de echte figuren op ook. Heb hiervan foto's op m'n HD staan.

Films van stripfiguren zijn meestal nen grote fail. das net zoals de smurfen films, jammer..., Kuifje & Michel Vaillant paar jaar geleden... Niet goed en halen het niveau niet van een strip.

sorry, ik verzamel stripverhalen. Samen met m'n broer hadden we er bij onze ouders 4000 stuks ongeveer (bijna geen sus&wis/kiekeboe/urbanus ofzo). Grootste deel heb ik mee, maar denk dat er nog wel een 8-900 van de mijne bij m'n ouders liggen  :)

daarmee dat ik op iedere beurs opnieuw zoek naar:


Heb er al 2 van de 500  :) kzou nog 1 meer willen hebben
Greetz

Thommy

mcs51

Voor diegene die nog dergelijke Kuifje trein wenst... ...
HIER is er nog één te koop
HIER ook geen idee of die nog te koop is of niet
Verleden week was er nog één te koop aan 950,- op e-bay met een licht beschadigde doos, niet meer te vinden.

Verzamel object of niet, de prijzen zijn wel aan de stijgende hand ... ...

Vriendelijke groeten