Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

janieburton

 

Metpetergaathetbeter

ik probeer het naar de keuring gaan altijd te combineren met een onderhoud, vervolgens naar de keuring en op al die jaren eigenlijk voor éénmaal voor ets anders moeten teruggaan !

Groeten Peter ;)

Dirkh

Dedju de zon schijnt, verdorie terug in de tuin werken zo krijg ik niets gedaan aan de baan.
Gazon nog maaien, groententuin nog verder opkuisen, het terras nog ontmossen, tuinset plaatsen. Dat krijg je als mevrouw gaat werken en je zelf thuis zit. Direct een lijst met taken onder de neus gekregen deze morgen. :(

doomslu

Citaat van: Dirkh op 22 april 2014, 11:46:55 AM
Dedju de zon schijnt, verdorie terug in de tuin werken zo krijg ik niets gedaan aan de baan.
Gazon nog maaien, groententuin nog verder opkuisen, het terras nog ontmossen, tuinset plaatsen. Dat krijg je als mevrouw gaat werken en je zelf thuis zit. Direct een lijst met taken onder de neus gekregen deze morgen. :(
De lijst verloren leggen is geen optie, zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Je kan die ook vervangen door jouw lijstje :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Dedjuu, mijn "madam" hare nieuwe PC is zo te zien sneller dan de mijne, terwijl mijn processor zwaarder is, ik dubbel zo veel RAM heb en  ik 10 keer zo veel storage heb.     Zou het dan toch aan die SSD  liggen ?   YEP YEP YEP.....


De oplossing is intussen in de maak, ik heb me net een 240 GB   SSD drive besteld voor mijn pc.   Zo simpel kan 't leven zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

SSD's zijn heel prettig. Eentje enkel voor je OS en applicaties is genoeg. Heb ik met de desktop en laptop ook gedaan. Nu een 2-de in de desktop voor een nieuwe versie van het os. Heb de vorige verprutst :P en die wil niet meer updaten. Enkel geen sata power aansluitingen meer vrij. Even over het hoofd gezien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

HYA

Thuis PC heeft het begeven, de smeerlap.

Had de laatste dagen al wat kuren en daarom gisterenavond nog vlug foto's, films en documenten op de externe harde schijf gezet.
Morgen eens rondbellen om te zien of er nog wat aan te doen is ...

Havoc

Kip slachten, met bloed pentagram tekenen, enkele zwarte kaarsen en je spaarvarken offeren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

HYA

Met m'n tegenslagen van de laatste tijd zijn alle kippen hun slachting al achter de rug. Blijven alleen nog de schapen over en die sukkels waren al eens gered van een slachting, wij gaan hen die stress niet meer aandoen.

Ik vrees het ergte, maar hoop toch op een herstelling.

Michael

Vandaag begonnen met een deel renovatie van de tuin, met m'n handen vol snoei afval gestruikeld, plat op m'n .....bek, rechterhand/ pols flink gekneusd, nog een uurtje mee doorgewerkt, had ik beter niet kunnen doen. Deel van m'n hand is opgezwollen en blauw.
Mijn plannen dus flink in de war, zal komende dagen weinig kunnen doen met één hand.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janieburton

Citaat van: Michael op 23 april 2014, 20:31:31 PM
Vandaag begonnen met een deel renovatie van de tuin, met m'n handen vol snoei afval gestruikeld, plat op m'n .....bek, rechterhand/ pols flink gekneusd, nog een uurtje mee doorgewerkt, had ik beter niet kunnen doen. Deel van m'n hand is opgezwollen en blauw.
Mijn plannen dus flink in de war, zal komende dagen weinig kunnen doen met één hand.

Best misschien eens naar de spoedafdeling gaan in het ziekenhuis
 

conducteur

Hier een laptop met SSD+HDD en ook zeer tevreden van, al zou een iets grotere ssd geen kwaad kunnen. (er staan al een paar lichtere programma's op de HDD wegens gebrek aan ruimte). Die SSD kan ik allicht niet zomaar vervangen en al mijn gegevens/programma's overzetten zonder alles te moeten terug gaan installeren?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Dat moet dan wel een heel kleine ssd zijn. In theorie zou het moeten kunnen. Ik zou het allesinds proberen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

MickeyMouse

Citaat van: conducteur op 25 april 2014, 19:00:01 PM
Hier een laptop met SSD+HDD en ook zeer tevreden van, al zou een iets grotere ssd geen kwaad kunnen. (er staan al een paar lichtere programma's op de HDD wegens gebrek aan ruimte). Die SSD kan ik allicht niet zomaar vervangen en al mijn gegevens/programma's overzetten zonder alles te moeten terug gaan installeren?
Zeker bij de Samsung EVO ssd's zit er een migratieprogramma.

Geert