Opendeurdag AMSAC 9 Maart 2014 te Gent-Zeehaven

Gestart door OlivierV, 02 februari 2014, 18:37:48 PM

OlivierV

Het was een geslaagde opendeurdag, goede opkomst, lekker weertje, ontspannen sfeertje, maar nu krijg ik toch mijn klop van te weinig slaap.

Heb voor de verandering geen foto's genomen deze keer, wel zijn er clubleden die foto's gemaakt hebben en tegen volgende maand moet je die normaal wel hier kunnen vinden.

Heb mij uiteindelijk toch nog laten verleiden een setje Fleischmann Falns B-cargo/sea rail onderlossers meegenomen voor een aangename prijs, nu is het weer buideltje dicht ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Langs deze weg zou ik alle bezoekers (forum-leden en andere clubs) willen danken die zich ondanks/dankzij het goede weer ons met hun bezoek vereerden !

Niet vanzelfsprekend om met dit schitterend weer er toch een succes van kunnen maken, veel meer bezoekers, veel meer verkopers (en gelukkig waren allen bijzonder verheugd met verkoop van nieuw en tweedehands materiaal )! 

Enkelen zegden hun medewerking reeds toe voor de volgende maal in (12)oktober(dan thema overgang tijdperk III en IV) ! Met een nieuw bestuur een andere manier van aanpakken schijnt toch te lonen !

Ondanks wij nog enkele schoonheidsfoutjes maakten waar de volgende keer aan gewerkt zal worden om nog beter voor de dag te komen!

Zoals steeds hadden de afwezigen ongelijk (of gewoon brute pech dat er diende gewerkt worden)

Groeten en tot een volgende keer Peter ;)

reeves

pech idd moest even een aandrijfwalsje vervangen :  van 6u tot 20.30u! pffff

bellejt

niet kunnen komen door overdaad zaterdagnacht.Werd pas "wakker" om 13.00 uur.Helaas.Zal voor de volgende zijn.Dat is het probleem als je uitgaat met mooie vrouwen.Maar anders komen de treintjes wel op de eerste plaats hoor.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 10 maart 2014, 17:19:34 PM
niet kunnen komen door overdaad zaterdagnacht.Werd pas "wakker" om 13.00 uur.Helaas.Zal voor de volgende zijn.Dat is het probleem als je uitgaat met mooie vrouwen.Maar anders komen de treintjes wel op de eerste plaats hoor.
't Was nochtans tot 17u he Johnny. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

vandaag zou dat nog gelukt hebben maar gisteren platte rust.  8)

Stieven76

Hier wat foto's van tijdens de opendeur. Foto's zijn getrokken door mijn dochter en met de tablet, dus super foto's zijn het niet  ;)

@petergaatbeter  :P
Ik heb er hier maar enkele geplaatst, de rest staat op mijn Flickr. Als je wil kan ik ze je wel bezorgen.


Amsac_09032014 (58)


Amsac_09032014 (62)


Amsac_09032014 (64)


Amsac_09032014 (86)


Amsac_09032014 (89)


Amsac_09032014 (94)


Amsac_09032014 (87)


Amsac_09032014 (91)


Amsac_09032014 (95)

Paulogic

Niet super zeg je?
Toch wel mooie foto's, zelfs met beweging van de trein... geef uw dochter maar al gauw een pocketcameraatje  ;)
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

Nota;
Alles wat met AMSAC te maken heeft(zelfs onrechtstreeks) is SUPER!!!  8)

;)

dani

Citaat van: Paulogic op 11 maart 2014, 09:04:29 AM
geef uw dochter maar al gauw een pocketcameraatje  ;)
Waarom ? ze doet dat goed met den tablet :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#55
Stieven alvast leuk en bedankt voor het plaatsen van de foto's, door al de drukte hebben wij het eigenlijk een beetje nagelaten om foto's te nemen  :-[ :-\ maar jouw foto's maken veel goeds, een berichtje gestuurd i.v.m. het doorsturen van foto's !
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Op de foto's van Stieven valt het op dat de meesten kwamen om koopjes te doen, ondanks de grote opkomst was het met momenten in de wagon eerder kalm,  leuk om alles eens eens op je gemak te genieten en om foto's te maken zoals Stieven's dochtertje toch op een professionele manier deed ! Proficiat meid !  8)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Stieven, op je foto's gekeken en je dochter is al een echt spoorwegMODEL!  ;)

Groeten Peter ;)

Stieven76

Peter,

Graag gedaan. Als je graag alle foto's hebt, ook de minder goeie die niet op Flickr staan moet je het maar laten weten. Dan zorg ik wel dat je ze ergens kan downloaden.

Na de opendeurdag in de buurt nog wat foto's getrokken. Dat was de eerste keer dat ik op zo'n terrein kwam, dus hier moest ik dan toch eens van profiteren  ;D  Goed voor inspiratie.

Een vraag, vlak voor jullie uitgang ligt een speciaal stuk spoor, voor wat dient dat juist?
Zie foto:

Amsac terrein (2)



reeves