Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MeMo tv op Canvas

Gestart door dieselfreak, 05 december 2013, 11:14:31 AM

Stieven76

Citaat van: dieselfreak op 13 december 2013, 10:19:47 AM
@ Stefanic en Janie: Het programma is wel degelijk helemaal uitgezonden, er is niets weggelaten. Ik heb dit programma enkele jaren geleden gekocht op dvd via het beeldarchief van de VRT en het is identiek met de versie die afgelopen dinsdag is uitgezonden.

Voila, opgelost  :D :D

OlivierV

Ik heb niks van aftiteling gezien, 'k heb wel op mijn laptop gekeken met YeloTV vanuit mijn bedje.

Wel is het normaal ook nog opgenomen op de digicorder, alleen heb ik geen DVD-recorder. Wel ligt hier nog ergens een casetterecorder, zo zou ik het nog via een omweg op pc kunnen krijgen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 december 2013, 10:24:27 AM
@ Stefanic en Janie: Het programma is wel degelijk helemaal uitgezonden, er is niets weggelaten. Ik heb dit programma enkele jaren geleden gekocht op dvd via het beeldarchief van de VRT en het is identiek met de versie die afgelopen dinsdag is uitgezonden.

Kon misschien dan ook al gaan om een verknipte versie ? Was er aftiteling ?

Groeten Peter ;)

Neeneenee, het was de originele opname die ze bewaard hebben in het archief, dus totaal geen verknipte of weggelaten fragmenten. Geen KGB praktijken en ook geen censuur. Meer was er niet, hoe jammer het ook is.

MC

PietB

Een vriend van mij heeft hem opgenomen maar de werkelijke uitzending was niet langer dan 38 minuten.
Van lead-in tot en met lead-out.

grt Piet.

janieburton

Als volgens jullie de uitzending compleet is dan zal ik jullie geloven maar ik vind het zeer vreemd dat er geen aftiteling was van het programma(toentertijd Trajekt) en dat zoals Bossie bevestigt dat het 38 minuten duurt en dat op de website van het programma Memo TV er als tijdsduur 51 minuten vermeld staat.

Dan zal ik maar geen protest mail zenden maar een mailtje met de beleefde vraag hoe het komt dat er een discrepantie is tussen de informatie door de VRT vermeld op hun website  waar ze 51 minuten vermelden en dat het programma maar 38 minuten duurde.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 december 2013, 10:24:27 AM

Kon misschien dan ook al gaan om een verknipte versie ? Was er aftiteling ?

Groeten Peter ;)

Zoals Peter meld kon het al toen om een verknipte versie gaan die men verkocht via het beeldarchief van de VRT.

dieselfreak

Je kan het altijd proberen maar of het iets uithaalt is iets anders natuurlijk. Dat er geen aftiteling was is op zich niet vreemd, dat gebeurt wel vaker de laatste tijd. Het programma "Trajekt" werd destijds op zaterdag in de vooravond uitgezonden en duurde ook nooit langer dan 30 à 40 minuten, al naargelang er veel of weinig nieuws te melden was over het openbaar vervoer.
MC

janieburton

Citaat van: dieselfreak op 13 december 2013, 14:19:40 PM
Dat er geen aftiteling was is op zich niet vreemd, dat gebeurt wel vaker de laatste tijd.

Dat gebeurt bij de commerciële omroepen.

Het was zeer zeker een mooie uitzending en ik heb ook genoten van die uitzending.

doomslu

Ik heb vandaag ook de uitzending kunnen bekijken, dank zij een vriendelijk forumlid.  :)
Mooi beeldmateriaal. Ik had liever wat meer treinen gezien, maar het tijdsbeeld was zeker de moeite waard om te zien.
Een mens vergeet snel...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Ik heb de uitzending op youtube gezet, kan iedereen die het gemist heeft toch kijken.

Klikken op het plaatje is voldoende.

grt Piet.

modelbaanHO

Waarvoor dank. Ik had de uitzending ook gemist.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dieselfreak

Op de Facebookpagina van MeMo tv staan ook een aantal screenshots uit het programma:

www.facebook.com/media/set/?set=a.569857936418397.1073741897.356776884393171&type=1

De uitzending was blijkbaar een groot kijkcijfersucces: bijna 80.000 kijkers, wat erg veel is, gezien het late uitzenduur.
MC

doomslu

Zijn wij dan met 80.000?  :o  ::)

PietB

Citaat van: doomslu op 14 december 2013, 10:53:41 AM
Volgens de forum statistieken zijn het er maar 2055, ook een respectabel getal daar niet van.  ;)

grt Piet.

doomslu

Citaat van: bossie op 14 december 2013, 12:01:38 PM
Volgens de forum statistieken zijn het er maar 2055, ook een respectabel getal daar niet van.  ;)

grt Piet.
En volgens de oplage van MSM/TMM zijn het er (geschat) 10 à 15.000. Hierbij is rekening gehouden met het feit dat niet iedereen het blad leest, maar dat er heel wat mee-lezers zijn, in clubs en zo.

janieburton

Citaat van: doomslu op 14 december 2013, 12:10:38 PM
Citaat van: bossie op 14 december 2013, 12:01:38 PM

grt Piet.
En volgens de oplage van MSM/TMM zijn het er (geschat) 10 à 15.000. Hierbij is rekening gehouden met het feit dat niet iedereen het blad leest, maar dat er heel wat mee-lezers zijn, in clubs en zo.

Dan zijn er 65.000 latente treinfanaten die nog niet uit de kast zijn :o gekomen( oeps) ;) :D :D

Als we die 65.000 kunnen overtuigen om uit de kast te komen dan kunnen ,met onze 80.000 treinfanaten bij modelspoorfabrikanten, zoals Marklin, Trix, Roco, Fleiscmann, enz... al de Belgische modellen die we willen afdwingen.

De leuze voor 2014: Kom uit de kast en wees geen latente treinfanaat!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D