Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Enkele opmerkingen/voorstellen

Gestart door Pascal Michiels, 19 december 2005, 17:56:08 PM

tonycabus

Ik zou het gewoon leuk -en typisch "forums"- vinden dat diegenen die er moeilijk aan uit kunnen een plannetje geven van de beschikbare ruimte en dat we met z'n allen naar oplossingen zoeken, en die hier dan op het forum geven. Als ze er dan nog een wens-tijdperk bij vermelden en met wat voor materieel en in welke schaal er gereden moet worden kunnen we aan de slag! Dat moet niets hebben van "competitie", maar gewoon van kameraadschappelijke hulp. Net zoals in iedere andere club dit ook zou gebeuren.
We kunnen dan wel de mooiste plannen eruit pikken. dat is een opsteker voor de maker ervan. En waarom de interessantste niet publiceren in MSM?
Ik zorg dat de vraag ook aan de andere kant geraakt!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

svvander

Wel, moest het ooit zo ver komen... dan mogen ze bij mij gerust eens foto's komen nemen voor MSM.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Gerolf

Het idee slaat aan - mooi zo [^]

Hoe praktisch?
Onder de rubriek baanplannen staan al vragen van mensen (Obicham, Sven, Patri, ...) dus daar kan, denk ik, naar hartelust op geantwoord worden, en anderen kunnen hun beschikbare ruimte en wensen er in een nieuwe draad bij zetten.
Na een tijdje (een maand of zo) afsluiten en een pop-poll organiseren onder alle gepubliceerde plannen. Is dit een goed voorstel?

Ik heb trouwens zin om mijn zolderke er ook bij te zetten, gewoon uit nieuwsgierigheid wat jullie ermee zouden aanvangen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

1 voorstel van Kedeng en Gerolf: loc in onderdelen ( spotje)
2 voorstel van Argie : baanplan

Nog niet zo slecht hoor Kedeng en Gerolf . Heb ook onmiddelijk gedacht aan MSM. Moet kunnen. Alleen moeten we nu het discour openen welke loc we willen bouwen. Lijstje maken en die loc die de meeste voorkeurs stemmen haalt bouwen , dan de volgende met de meeste stemmen enz enz ... De loc waarvoor je dan gekozen hebt komt ook aan de beurt. Iedereen gelukkig dan.
Het 2 voorstel ga ik mee met Tony. Lijkt me een goede basis om te starten.
Heel wat gesprekstof  kan dit opleveren, en bovendien kunnen opduikende probs meteen opgelost worden. Ergens kan dan de oplossing ook in MSM verschijnen zodat, mensen die niet over een internet-aansluiting beschikken ook meekunnen praten via lezersbrieven.

Als diegene die een baanplan willen een tekening van hun beschikbare ruimte hier in het forum plaatsen, kunnen we aan de slag . [:D][8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15