Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

Durango

Als winkeltje een wapen winkel waar ook eens wat anders is te krijgen.
Als naam Guns & Roses [:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Martin Welberg

Mmm dat klinkt niet slecht..Axl Rose Gunshop.

Gaat niet erg hard op het moment, het installeren van programmatuur en het overzetten van data kost een beetje veel tijd. Ach had ik met m'n stomme kop m'n laptop maar niet moeten laten vallen  :o...Klein beetje werk aan het grassen en wat zand en andere brokjes onder de paalwoning ...beetje verf er nog op...

Moet nog wel wat wennen aan windows 7 en het volledige toetsenbord op zo'n 17 inch lummel...

Martin Welberg

Lekker zo'n dagje hobbyen, vandaag een groot aantal kasten gespoten die onder de modules komen. Verder wat klein priegel werk onder de paal woning. Wat restanten van planken (zaagafval), roestig vat, wat takkies en me wat grassen...moet er nog wel effe met de stofzuiger overheen...

Kautenbach

yep, prachtig gelukt, wordt wel erg fraai zo[:)],

alleen ook daaronder een lege doos met hulzen, waarin een rat woont, mist nog[;)][:D]

Martin Welberg

Cool paar lege dozen..goed idee !

Martin Welberg

Zo daggie ouder weer, kassies in elkaar geschroefd, wat biertjes gehad met vrienden en familie. En wat onkruid en ander spul toegevoegd op de module. Kartonnen doos voor een ratten familie en wat voor mij nieuw Polak spul met wat blauw erin, ben er nog niet zeker van..

evan

Op foto komt het goed over[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Mmm voor de 29ste keer 18 geworden en nog steeds aan het spelen... ;D

Soms Evan is het blauw in mijn ogen te blauw, alhoewel het erger is op de foto

evan

Heb jij dan blauwe ogen? [:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

citaat:
Geplaatst door evan

Heb jij dan blauwe ogen? [:D]

Neh grijze geloof ik [:D]

Decapod

Als je in real-life met een beest van een lens bloemen gaat fotograferen zien de kleuren er ook onnatuurlijk uit, dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken.
Misschien komt alleen het groen wat vreemd over: het lijkt, afgaande op je grassprietjes dat je al naar de zomer gaat, qua seizoen, maar het loof van je bloeiende plant ziet er uit als loof van de prille lente (veel blauw bloeiende struiken zien bovendien zomerbloeiers, let er maar eens op). Het diepe en tegelijkertijd frisse groen van de lente steekt misschien een beetje fel af tegen grassprieten waarvan de toppen al wat door de zon gebruind zijn.

Maar, dat is klinknageln**ken hoor. 't Ziet er weer super uit. Wou dat ik ook zo vaardig was.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Kautenbach

...zal goed feessie zijn geweest, achttien al, man zo oud had ik je niet ingeschat[:D][;)]

gefeliciteerd, en niet alleen met je baan[8D]

blauw, ja, ben je ook na een feestje in of onder the gun shop. Ziet er naar mijn idee wel goed uit, kwestie van wennen in real time? Ik zou eerst eens rustig afwachten en de gebouwen afmaken, dan zal het nog wel verder wegvallen dat blauw, onderliggende spoor alweer wat opgeschoond? Nu valt die rotspartij weer op, erg goed gelukt met die waterlijn, ga je naar Mechelen, en neem je dit deel dan mee?

Martin Welberg

citaat:
Het diepe en tegelijkertijd frisse groen van de lente steekt misschien een beetje fel af tegen grassprieten waarvan de toppen al wat door de zon gebruind zijn.

Moet eerlijk bekennen dat ik daar eigenlijk niet over nadenk maar het meeste intuitief doe. Maar zal het zeker in ogenschouw nemen !

citaat:
ga je naar Mechelen, en neem je dit deel dan mee?

Kom met Team Mitropa mee naar Mechelen, maar dan met Nolans Wharf. Weet verder niet wat er met Mitropa gebeurt, behalve dan dat er ook workshops gegeven worden. Kan het in beraad nemen om een in aanbouw zijnd deel mee te nemen. Als het voor de bezoekers ook interessant is ?

Martin Welberg

Naast het groene spul dit weekend ook maar effe een tweetal bakkies gebouwd. De wissel richting de achtergrond, waar de heuvels naar railniveau gaan, zal op m'n thuisbaan een dood spoor zijn, maar wordt straks met een paar keerlus bakken gebruikt voor tentoonstellingen..

Zo nu kan ik wat gaan denken over de invulling van het eiland..

Martin Welberg

Nog effe wat gewerkt aan de kleine module, wat dood blad wat onder de woning is gewaaid toegevoegd voordat ik het vloertje erop heb gelijmd

Tevens wat boompies geprobeerd om the kijken of ik daarmee wat zichtblokkeringen kan cre?ren in het kijken naar boven, achter deze drie huizen staan er op de naastliggende module er nog twee maar dan wat hoger op de heuvels..

Hier en daar nog wat natte plekkies van de lijm, maar het werkt wel zoals ik het in m'n  gedachten had.