Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Sicco

Dat zijn dus handmonsters. Tenminste, ik herken ik de foto van Neurenberg (en gelukkig vind ik het bewijs in de google archieven [:)]). Het zou toch een grof schandaal zijn als dit het eindproduct was. Dan mag er wel een 0 van het bedrag af.

ERVIN

@Break302 , ik ben niet zo op de hoogte wat betreft schilderingen van dit type loc , kan je eens even zeggen wat er aan mis is , zo leer ik hier ook nog even iets bij h?.[;)]

Sicco

Als je op de foto die Jos likt kijkt zie je dat dit in het geheel niet professioneel is gedaan en slechts in grote lijnen op het origineel lijkt.

Maar zoals ik al zei zijn dit dus handmonsters die indertijd in Neurenberg zijn getoond. Het wachten is op de eerste foto van de daadwerkelijke modellen.

Sicco

Foto's zijn inmiddels binnen, ik start even een nieuw topic anders hebben we straks drie topics lopen over deze set

OMC

Vandaag binnengerold:

De 5183 van Mehano, een loc van de reeks 51 ontbrak nog in de Belgische dieselcollectie [8D]

Nogmaals mijn dank aan forumlid Mardelat [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

cgraaf

Wat een merkwaardige antenne heeft die 51 ;-)

vanmiegroet

Kijk je hebt de TSP lok van voor de restauratie

Michael

John een pracht van een lok. Ook deze diesel staat bij mij op de plank.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Binco

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Kijk je hebt de TSP lok van voor de restauratie

En als je net dat speciaal model niet wilt, dan nummer je hem toch gewoon om. [:D]
Ik heb dat gedaan, had ook de 5183 maar deze gaat voortaan door het leven als 5105.

[:)][;)]

OMC

citaat:
Geplaatst door cgraaf

Wat een merkwaardige antenne heeft die 51 ;-)

Beter nog, is het netsnoer voor de verlichting en het heropladen van de 74V-batterijen [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Binco

De postbode is net gepasseerd met ...

Een Roco I6 1ste klas in New Look, gekocht aan een heel goede prijs [:p]

[:)][;)]

ERVIN

Grote opschudding vandaag in Mol-Cargo , totaal onverwacht zag ik de Captrain 6607 die de Crossrail PB03 op sleep had , mijn dag kan weer niet meer stuk!![;)]

De loc is echt " rete-strak" gespoten , eindelijk op mijn baan te bewonderen ,en nee , dit is geen Classix.....

En dan maar meteen een treinbestuurder in geplaatst , en met het bekende rode shirt...

ronny-vdv

Erwin,

Ik ben stikke jaloers, man !![;)]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Kees-Jan

Michael

Erwin, prachtige lok, wat heb ik gemist???? Ik ben in afwachting hoe de classix wordt, maar die van jou is een plaatje. Oh Vlaardingen is het niet?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154