Nieuws:

Nu in MSM 263 PRAKTIJK: Crossrail wordt BLS Cargo Nord | Dinosaurusvondst | Het ARCOMORA-concept

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door theedooz

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Ik wacht nog steeds op de groene uit TP IV die niet voor keertreinbedrijf uitgerust zijn.

Hier nog een![:D]

hoeft toch niet konden toch gewoon getrokken worden ook die van keertreinverkeer

Groeten Peter

Kees-Jan

Een Captrain 186:

Kon het niet laten om er 1 te pimpen:

Kees-Jan

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door theedooz

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Ik wacht nog steeds op de groene uit TP IV die niet voor keertreinbedrijf uitgerust zijn.

Hier nog een![:D]

hoeft toch niet konden toch gewoon getrokken worden ook die van keertreinverkeer

Groeten Peter

Ja, en? De groene voor gewoon bedrijf hebben ook bestaan en die wil ik ook hebben naast de keertreinrijtuigen!
Lima heeft ze denk ik, maar die misstaan naast de M?rklin rijtuigen.

Ik vraag me af waarom men 2 sets met TP III rijtuigen gemaakt heeft en geen enkele voor TP IV.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

wat ik mij afvraag waarom ze die niet weer uitbrengen ?

Zijn een goudmijn, overal wordt er aan een aanvaardbare prijs achter gezocht!Bovendien zijn ze op 1/87 gebouwd wat weer al een uitzondering is/was bij Marklin !

Zijn ze aan het wachten totdat een concurrent met een soortgelijk type afkomt

Groeten Peter[;)]

PS liever geen lima's maar dat is dan ook een eign mening !

dgrr57

Zou het kunnen dat de mallen van de M2's van KMB zijn en dat die mallen niet compatibel zijn met de injectie-machines van M?rklin [?]

Het is maar een gok, h? [;)]

mark7758

Ik denk eerder dat Marklin de mallen(van de M2) van Kleinmodelbahn niet heeft.
Maar dat een andere firma alle mallen van Kleinmodelbahn heeft opgekocht. En wie weet ligt daar de oplossing.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door mark7758

...En wie weet ligt daar de oplossing.

Maar waar is daar h?? [:D]

Ik heb in ieder geval ook weer een nieuwste aanwinst. Een Roco Infrabel 62. Compleet verkeerd tijdperk op mijn baan (de M2-rijtuigen zijn al lang verdwenen [:D]), maar ik moest 'm gewoon hebben, dus heb ik'm gekocht.

Een mens mag al eens gek doen h?. [:)]

Behalve de miserabele verlichting is het een prachtloc. Vanaf het moment dat de garantie om is zal ik er wel een ander lichtsetje laten inbouwen.
Ik ben in ieder geval tevreden!
Mvg, Jurgen

Driesel

Dit is mijn nieuwste aanwinst:

Groeten,

Dries

doomslu

citaat:
Geplaatst door HLD 3S2

Groeten,

Dries

Dries is sneller dan LS! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

chef garde

citaat:
Geplaatst door HLD 3S2

Groeten,

Dries

Mooi!!

Kees-Jan

Snel gedaan Dries. Op euspoor had je de lok pas en nu al klaar.

mvg,

Kees-Jan

Jurgen

Mijn nieuwste aanwinst was bijna de dubbelset van M?rklin met de reeks 59.

Bijna, want de beschermende watjes voor de verpakking zitten in de verf geplakt bij alle gele modellen die mijn handelaar had. Hij heeft er verschillende nagekeken en gaat ze allemaal terugsturen!

Laat je model dus eerst maar eens nakijken bij je handelaar!

Voor de nieuwsgierigen: de modellen hebben inderdaad spaakwielen, maar blijkbaar is dat wel juist. De reeks 59 had vroeger spaakwielen!
Mvg, Jurgen

Sicco

Ja, bij aflevering, niet meer in tijdperk IV. Daarmee is het dus niet juist.... wat M?rklin zelf ook beweert.

Ben benieuwd naar wanneer er foto's van de modellen op het web verschijnen... ben benieuwd naar de schildering, de kleuren en de opschriften... winkeliers die ene model in deze prijsklasse willen verkopen zouden toch andere foto's moeten tonen dan de handmonsters [:D]

T13 rules

NICE one there!lets kick some ass!
citaat:
Geplaatst door HLD 3S2

Groeten,

Dries

Break302

citaat:
Geplaatst door Sicco

Ja, bij aflevering, niet meer in tijdperk IV. Daarmee is het dus niet juist.... wat M?rklin zelf ook beweert.

Ben benieuwd naar wanneer er foto's van de modellen op het web verschijnen... ben benieuwd naar de schildering, de kleuren en de opschriften... winkeliers die ene model in deze prijsklasse willen verkopen zouden toch andere foto's moeten tonen dan de handmonsters [:D]

Kijk hier even.http://www.hetspoor.com/
Voor mij is het weer geld gespaard, want ik laat ze voor wat ze zijn. De schildering van de 5929 is weer om te huilen, nog slechter als op de proef modellen !
Wanneer gaan ze nu toch eens een model uitbrengen waar niets op aan te merken is [:(]

Jos