Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

vanmiegroet

#540
nog even uitleg over de 51 die ik zag hij reedt aan relatief hoge snelheid ,was in de laatste livrei .
En hij reedt richting lokeren .
Ik vermoedt richting Antwerpen.
Misschien heeft ERVIN hem gezien in Mol
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Powered By Diesel

#541
De haven blijft een bron van inspiratie...












running on heavy fuel

B-Cargo

#542
Voor de liefhebbers: morgen wordt V250 'FYRA' overgebracht van Tournai naar Roosendaal. Treinnummer 43562. Voorzien vertrek uit Tournai om 09u.30, gesleept door hle reeks 12. Aankomst FNND omstreeks 12u.50 (G60) Na tractiewissel, vertrek uit FNND om 16u.50, aankomst Roosendaal omstreeks 17u.40. Tractie vanaf FNND: 2x hld reeks 77 ATB.
groetjes,

patatje70

#543
vandaag langs 50a.. terwijl we wachten op de orient-express....een kleine selectie






PeterBrz

#544
Lekker brullen met de 62 [:D]

Thommy

#545
daarpas als ik over de brug in moerbrugge reed, een dubbeltractie 21/27's met een sleep wagons-lits erachter
Greetz

Thommy

patatje70

#546
citaat:
Geplaatst door Thommy

daarpas als ik over de brug in moerbrugge reed, een dubbeltractie 21/27's met een sleep wagons-lits erachter



orient express???

B-Cargo

#547
Heb de Orient Expres toevallig nog in Leuven gezien op weg naar het werk, omdat hij 40 minuten vertraging had! pech voor de reizgers, leuk voor mij [:D]
2 27'ers in TS met 17 prachtige rijtuigen!! [:)]

Thommy

#548
citaat:
Geplaatst door patatje70

citaat:
Geplaatst door Thommy

daarpas als ik over de brug in moerbrugge reed, een dubbeltractie 21/27's met een sleep wagons-lits erachter



orient express???



jup...
Greetz

Thommy

trainfreak

#549
Een compilatie filmpje van wat ik gisteren gezien heb.
Natuurlijk de Ori?nt Express, maar er zitten ook nog enkele andere treinen tussen.
http://www.youtube.com/watch?v=215U-f_rqVo (In HD kijken he[;)])
Spoorse groeten
Dimitri

trainfreak

#550
Vandaag eens afgesproken met iemand om eens gezellig te gaan babbelen.
In Ath kwamen we deze tegen:


Verder zijn we nog naar de oude L94 gaan kijken, waar 25 jaar geleden een station (Bassilly) lag met 3 sporen een waar even verderop de lijn splitste ligt nu ... NIETS meer, weilanden...
Zelfs van het station bleef niets meer over. Van de goederenloods lagen er nog bakstenen op de grond.. Het enige station dat min of meer gespaard bleef is Ghislenghien, maar voor hoelang nog?
Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

#551
mooie foto van het nieuwe materiaal! ik heb er nog maar h??l weinig foto's van gezien! is dit het tot nu toe enige geleverde stel??

trainfreak

#552
citaat:
Geplaatst door B-Cargo

mooie foto van het nieuwe materiaal! ik heb er nog maar h??l weinig foto's van gezien! is dit het tot nu toe enige geleverde stel??

Geen idee.
Volgens de nummering was dit stel 8502, dus waar de 8501 zou uithangen...

Ik vraag me trouwens af wat ze met het stel gaan doen..
Alle stellen omnummeren? Of enkel de Desiro's..
De benaming zou MS 08 zijn (er hing een briefje op de deur 'MS 08 Br?ssel Zug 2')
Spoorse groeten
Dimitri

eddy

#553
Mijn vraag,
Welk materiaal zouden  deze stellen gaan vervangen?

groeten eddy

factageklerk

#554
citaat:
Geplaatst door eddy

Mijn vraag,
Welk materiaal zouden  deze stellen gaan vervangen?

groeten eddy


ik denk de klassiekjes