Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

conducteur

Ha aan de spoorwegovergang Zeebruggelaan hier in Uitkerke!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Citaat van: conducteur op 07 oktober 2013, 13:28:48 PM
Ha aan de spoorwegovergang Zeebruggelaan hier in Uitkerke!


Mijn god, Uitkerke. Wie heeft daar al van gehoord? Zeg dan toch gewoon Blankenberge, dat ken ik tenminste!  :D ;)

Maar om te antwoorden op je vraag, rijden daar dan geen M4-rijtuigen meer in Blankenberge? Ik moet toegeven dat ik er ook nooit echt op let als ik eens in Blankenberge kom. De laatste keer dat ik erop gelet heb is te lang geleden om zeker te weten dat het een 21 en M4-en waren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Doorgaans buiten de zomer zijn het hier M6'en met een 19 of een AM 96. Zeg nooit tegen een Uitkerkenaar dat ie in Bl'ge woont.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Herwig


@Rian Conducteur,
"...Uitkerke is hoegenaamd niet Blnknbrg...":

In zonnig augustus ben 'k nog gefietst en ogen de kost gegeven, langs de spoorweg en overweg.
Dan verder westwaarts, achterom de Uitkerkse kerk zo via het natuurpuntcafé in de Polders, terug naar Wenduine... .
En Wenduinenaars zijn blijkbaar ook niet erg opgescheept met de  "opslorping"   (fusie) door De Haan.... .
Middaggroeten,    Herwig

evan

#2959
Goede avond,

Dit weekend is de eerste van de 2 nieuwe bruggen geplaatst over het Albertkanaal voor L27 en L12 te Antwerpen.

Vermits ik er die dag ook aanwezig was ivm. m'n job kon ik voor en na m'n werk wat fotootjes maken van de gelegenheid.

Enjoy:















Groetjes, :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Eres

Hele mooie en indrukwekkende opnames. Dat vereist wat vakmanschap. Zelf heb ik diverse keren een Roll Out mogen zien van een boorplatform in Zwijndrecht çNL) en Vlissingen bij Heerema dat was ook zeer indrukwekkend.

Wim

Herwig

#2961
Nieuwe spoorbruggen:  zie tevens    "Spoorwegen i.d. media"    Foto's in GvA:    www.gva.be/albums
H..

Metpetergaathetbeter

En opnieuw danken wij onze reporter ter plaatse voor de interessante reportage en foto's !  8) ;)
Groeten Peter ;)

Steam.N

Prachtig staaltje techniek en kracht.
Trouwens ook erg mooie foto's !  Thanks, Evan.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Hoe doen ze het toch hé. Zulke grote bouwwerken en het is allemaal millimeterwerk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Herwig

@ Evan en zo,

En Evans knappe brugfoto's zijn OP Z'N MINST gewaagd aan die van de Gazet... .

Herwig..

OlivierV

Zeer zeker.

Wel iPhone 3GS kwaliteit dus niet super, binnenkort nog maar eens deftig gaan spotten.


Nog zo'n random iPhoneshot by Olivier Vleminckx, on Flickr

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Olivier

Daar is toch niets verkeerds mee Toffe foto zo vanuit de hand toch?

Wim

evan

He mannen,

Bedankt voor de waardering en zeker voor de complimenten ;)

Ollie,

Nice picture!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Citaat van: Eres op 08 oktober 2013, 19:53:03 PM
Olivier

Daar is toch niets verkeerds mee Toffe foto zo vanuit de hand toch?

Wim
De kwaliteit buiten met de iPhone en de zon vanachter, dan lukt het allemaal nog goed, 't is dan ook leuk om even op het perron te gaan zitten dan aan de bushalte als het nog een klein half uur duurt eer de bus er is, boven op het perron aan Gent-Dampoort zit je ook niet zo 1-2-3 voluit in de uitlaatgassen. Ik kon gerust nog iets langer blijven zitten en nog een 1350 en zo'n dikke fret op de plaat gezet hebben, maar goed, zin om bussen te missen heb ik ook niet.

Maar voor met de telefoon valt het inderdaad best mee.

Citaat van: evan op 08 oktober 2013, 20:02:51 PM
He mannen,

Bedankt voor de waardering en zeker voor de complimenten ;)

Ollie,

Nice picture!
Dank u Evan, die foto's van die brug zijn ook erg knap en toont ook wederom wat voor een toeren men moet uithalen om zoiets te placeren.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan