Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Johan Poelmans

#1260
Kees-Jan: gaat het trouwens om geen toestemming krijgen of geen toestemming gevraagd? (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Groeten,
Johan
 

Kees-Jan

#1261
Hoi Johan en anderen,

ik hou me hier verder buiten. Zoals ik al melde: de crossrail bestanden die ik van die firma gekregen heb mag ik niet gebruiken voor derden. Als je zelf iets voor jezelf maakt ben ik de laatste die daar wat van zegt.

Voor alle modellen die wij maken voor derden is toestemming verkregen van de belanghebbende partijen.

Einde.

Kees-Jan

NB als er verdere vragen zijn beantwoord ik die via de mail.

factageklerk

#1262
citaat:
Geplaatst door factageklerk

Gisteren gezien terwijl ik naar Oostende reed een reeks 28 met slechts ??n rijtuig en dan nog wel van de OBB. In Leuven zien passeren en onderweg kruisten we deze stond voor een rood sein (weet niet meer of het zaventem of vlak voor Schaarbeek was) wie kan daar ons iets meer over vertellen over deze speciale trein. Voor de rest heb ik opgemerkt dat men in de bundel van Leuven aan de kant van Aarschot dat dienstgebouw van infrabel heeft afgebroken en dat men langs de kant van Kessel-Lo waar men die graanwagens lost dat de vittel daar ook al verdwenen is



Heeft niemand anders die loc 28 met dat OBB rijtuig zien rijden?
 

Powered By Diesel

#1263
Info voor de spotters: de berm in Mortsel is gemaaid. Verleden week moest je nog met een junglemes op pad, nu is het een biljartlaken.



running on heavy fuel

ERVIN

#1264
Dan heb jij met je junglemes goed werk geleverd , en bedankt voor alweer mooie plaatjes.[;)]

OMC

#1265
Ah, dat is nog eens leuk nieuws! Vorige week donderdag had ik al gezien dat er hier en daar al wat gemaaid was, dat nu heel het boeltje gemaaid is is perfect. Morgen ook eens een kijkje gaan nemen op de middag!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Davy

#1266
Gisteren uitstap gedaan naar Oostende met den reeks 1801, mijn eerste foto van een reeks 18. Vermoedelijk al een testrit want er zaten 4 mannen in de cabine vanal te noteren. Zeer mooie loc trouwens maar spijtig dat de zijwand niet voorzien is van roosters.


evan

#1267
Het zou de geschikte lok zijn om zoals in duitsland wat kleurrijkere reclame opschriften te plaatsen (zie fotos van forumlid PETER) ipv een "roosterimitatie" zoals op de foto te zien is.

Groeten

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

#1268
citaat:
Geplaatst door evan

Het zou de geschikte lok zijn om zoals in duitsland wat kleurrijkere reclame opschriften te plaatsen (zie fotos van forumlid PETER) ipv een "roosterimitatie" zoals op de foto te zien is.

Dit heeft het voordeel dat de grafiti-spuiters nu eens op een zwarte ondergond kunnen oefenen.[xx(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

#1269
Tja stel u voor [V]

Ik denk dat een kleurrijke lok minder uitdaagt tot grafitti en dan wordt het voor spotters, fabrikanten van modellen en dan ook verzamelaars interessanter[:)]

Een reeks 18 met reclame van Modelspoormagazine[:o)]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

B-Modelbouw

#1270
Reclame inkomsten kan de put bij de Belgische spoorwegen wat verkleinen. Maar ja daar hebben ze geen gehoor naar, liever wat personeel op straat en wat treinen schrappen.

't Lost natuurlijk ook niets op voor de tijdsvertragingen ...

Maar inderdaad een leuke afwisseling voor de treinspotters,
Heb jij die 18 al gezien met reclame voor Modelspoormagazine ??? [:p]

ERVIN

#1271
Volgens sommigen een oer-lelijke loc , maar ik hou er wel van , nu maar hopen dat hij snel in model gaat uitkomen.[:p]

evan

#1272
citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Reclame inkomsten kan de put bij de Belgische spoorwegen wat verkleinen. Maar ja daar hebben ze geen gehoor naar, liever wat personeel op straat en wat treinen schrappen.

't Lost natuurlijk ook niets op voor de tijdsvertragingen ...

Maar inderdaad een leuke afwisseling voor de treinspotters,
Heb jij die 18 al gezien met reclame voor Modelspoormagazine ??? [:p]



Het was maar een idee[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

#1273
citaat:
Geplaatst door evan

Tja stel u voor [V]

Ik denk dat een kleurrijke lok minder uitdaagt tot grafitti en dan wordt het voor spotters, fabrikanten van modellen en dan ook verzamelaars interessanter[:)]

Een reeks 18 met reclame van Modelspoormagazine[:o)]





Absoluut geen slecht idee, de reclame in het algemeen dan wel te verstaan (MSM mag zeker uiteraard!). Maar daar zijn ze in Brussel precies vies van ... Begrijpe wie begrijpe kan
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

#1274
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Volgens sommigen een oer-lelijke loc , maar ik hou er wel van , nu maar hopen dat hij snel in model gaat uitkomen.[:p]



Ze hebben inderdaad wel iets, denk dat dat vooral te maken heeft met de vrij normale vorm als je daar tegenover stelt wat we de laatste jaren hebben zien passeren qua instroom van nieuwere locs.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be