Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Gerolf

#1020
Mooie foto's, ja [8D]
Het valt wel op dat de NMBS wacht op de levering van locs. De anderen krijgen niet de tijd om door de wasstraat te gaan [B)]
... maar dit geeft ons wel idee?n over hoe en waar we ons materieel kunnen verweren [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

patatje70

#1021
@Erwin: aan ons kanten ist van: "weeral nen 20" lol

Artologic

#1022
Rijden de 26-igers planmatig in reizigersdienst? Of betreft het op de foto een leeg materiaal trein?
 

patatje70

#1023
diverse P-treinen worden met een 26 gereden...

OMC

#1024
De P-treinen Aarschot-Antwerpen en vice versa worden volgens de planning met T23 gereden, het komt sporadisch wel eens voor dat er een T26 voor de trein gespannen word. Een zeldzame verschijning in Antwerpen dus.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Artologic

#1025
Beide heren,

Bedankt voor de toelichting!
 

Michiel

#1026








?



groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

#1027
Michiel,

Na je talenten te hebben getoond in het modelbouwen nu je kunsten als fotograaf, knappe foto's [:p]
Groeten Peter[;)]

vanmiegroet

#1028
vandaag in heb ik een grote sleep gezeten van AM96'erkes.
Van de 12 rijtuigen konden er 3 niet aan het perron staan in A'pen-Berchem
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

itchy

#1029
Gezien, maar helaas geen fototoestel bij de hand:
- deze namiddag, nabij Vorst Rijtuigen: de nieuwe NMBS 1803 die alleen reed, in de bundel.
- dit weekend, nabij Paris Nord: een Eurostar stel maar ontdaan van de Eurostar opschriften en in de plaats hiervan het SNCF- en TGV-logo (??)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michiel

#1030
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Michiel,

Na je talenten te hebben getoond in het modelbouwen nu je kunsten als fotograaf, knappe foto's [:p]
Groeten Peter[;)]


Peter, bedankt! Ik wordt er bijna verlegen van! [:I]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

patatje70

#1031
een forumgenoot aan het werk..rara wie is het???


Gerolf

#1032
Geen idee - maar w?l een toffe foto [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dgrr57

#1033
citaat:
Geplaatst door itchy

Gezien, maar helaas geen fototoestel bij de hand:
- deze namiddag, nabij Vorst Rijtuigen: de nieuwe NMBS 1803 die alleen reed, in de bundel.
- dit weekend, nabij Paris Nord: een Eurostar stel maar ontdaan van de Eurostar opschriften en in de plaats hiervan het SNCF- en TGV-logo (??)


Sommige Eurostars zijn verkocht aan de SNCF. Zie HIER en DAAR [;)]

OMC

#1034
@ Wim: mag ik ook mee raden wie die de machinist van dienst was?? [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be