Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Prijzen

Gestart door Peter, 27 februari 2009, 09:50:56 AM

Peter

Je moet niet gek zijn, maar ......

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140304226297

Ja, wadde,
en zeggen dat ik mijn 749 model gewoon wou ruilen:D:D:D
Iemand uit Blankenberge. (Niet MTE)
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Ja maar, niet iedereen heeft "de laatste in deze uitvoering"! Dat moet toch wat waard zijn, niet? [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

factageklerk

Ja als die echt aan die prijs verkocht word dan is deze uitgave sterk in waarde gestegen[:D][:D]

citaat:
Geplaatst door Peter

Je moet niet gek zijn, maar ......

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140304226297

Ja, wadde,
en zeggen dat ik mijn 749 model gewoon wou ruilen[:D][:D][:D]
Iemand uit Blankenberge. (Niet MTE)


 

bollen neus

@ Peter, wat kost zo nieuw een tweetje ? Heb daar geen flauw benul van ook deels dat ik dit niet volg. Maar de beginprijs 360 euro zal (volgens mij dan) dichter tegen de realiteit zitten dan bij "nu kopen". Natuurlijk als er geen meer gemaakt worden zal ofwel de prijs zakken ofwel ferm stijgen zo heeft het altijd al geweest bij mijn denken.Niet enkel bij deze modellen van toepassing.

Groeten, Eric[:o)].

Anarchy

citaat:
Geplaatst door bollen neus

@ Peter, wat kost zo nieuw een tweetje ? Heb daar geen flauw benul van ook deels dat ik dit niet volg. Maar de beginprijs 360 euro zal (volgens mij dan) dichter tegen de realiteit zitten dan bij "nu kopen". Natuurlijk als er geen meer gemaakt worden zal ofwel de prijs zakken ofwel ferm stijgen zo heeft het altijd al geweest bij mijn denken.Niet enkel bij deze modellen van toepassing.

Groeten, Eric[:o)].



DC analoog -> 355?

AC digitaal -> 395?

bollen neus

Bedankt Jeroen.

Groeten, Eric[:o)].

dieseltje

Gek,

Op Kapaza staat hij ook, met dezelfde foto's en ook ... de laatste....[:)][:)]


chef garde

Tja, twas dan ook Das letzte dieses ausfuhrung h? gasten ...

teessee

Wat ik soms zo eigenaardig vind is dat een Belgische verkoper zijn Belgisch modelmateriaal te koop zet op de duitse afdeling van ebay en zelfs niet de moeite neemt om hem op de Belgische ebay-pagina's te zetten.
Tom

Hannelore

Hij stelt hem ook te koop op kapaza
 

conducteur

citaat:
Geplaatst door teessee

Wat ik soms zo eigenaardig vind is dat een Belgische verkoper zijn Belgisch modelmateriaal te koop zet op de duitse afdeling van ebay en zelfs niet de moeite neemt om hem op de Belgische ebay-pagina's te zetten.


Omdat Duitsland meer modelspoorders heeft. De kans is groter dat hij/zij meer zal krijgen voor zijn/haar product.
Ik denk dat ik weet wie de verkoper is.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

treinliefde

Ik weet het ook, LOL [:p]

Peter

Mijn model is het in elk geval niet. Ben daarstraks voor alle veiligheid nog een gaan kijken, en het staat nog veilig op mijn baan.[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

citaat:
Wat ik soms zo eigenaardig vind is dat een Belgische verkoper zijn Belgisch modelmateriaal te koop zet op de duitse afdeling van ebay en zelfs niet de moeite neemt om hem op de Belgische ebay-pagina's te zetten.


In Belgi? weten ze dat ge hem voor 350 kan hebben, die truckdriver, denkt blijkbaar dat Duitsers idioten zijn of is niet meet dan een ordinaire bedrieger,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

bolly8370

Ja Peter zot zijn doet geen zeer h? het zijn alleen de kuren .Hahahahahahahaha[:D] ik heb de raad van Peter gevolgd en ben ook eens gaan kijken ze staat hier niet op mijn baan (is nog in aanbouw) maar ze liggen nog netjes op mijn rek veilig in de doos verpakt.Ik heb er twee de new look en de bordeau enkel de groene heb ik niet vanwege het niet passen in mijn tijdperk.Dus met andere woorden ik ben het ook niet en ik ben wel van blankenberge [;)].
Ik heb al materiaal gekocht bij de Peter.