Prijzen

Gestart door Peter, 27 februari 2009, 09:50:56 AM

B-Modelbouw

Een doos wil niets zeggen... Kijk maar of ze er nog inzitten [:o)]

Man, man ... Prijzen om achterover te slagen. Als ik mijn collectie niet via de gekende handelaars maar via e-bay had aangekocht was ik nu straatarm [;)], anderzijds had ik ze gewoon via e-bay verkocht had ik nooit meer met de lotto moeten meespelen en was ik binnen voor het vallen van de nacht.

Ticketverkoop hebben ze reeds aan banden kunnen leggen, is dat ook niet mogelijk voor andere objecten ???
Dit is echt gekkenwerk, maar ja ... zolang er een koper voor is (???)

Pascal Michiels

Net gezien op Ebay.
JOUEF- LSModels 663100 groene graanwagen SNCB verkocht voor 224,5?[:0]

bollen neus

Tja, op ebay wordt er toch nog het meeste materiaal verkocht met prijzen die aanvaardbaar zijn (reeds ook  vermeld in ander draadje, de koper gaat zelf maar zover als hij zelf wil en dat is nu goed aan het biedsysteem), er zijn altijd "uitschieters" maar ikzelf heb nog nooit iets te veel betaald op ebay en heb daar al heel wat gekocht geloof me maar. Moet dan ook zijn dat de meeste leden hier op het forum daar dan ook goed van op de hoogte zijn als er steeds naar ebay wordt verwezen in verschillende draadjes.[;)] In feite is dit allemaal gratis reclame ook voor andere firma's, hoe meer men dicusieerd hoe meer reclame.[8D]

Groeten, Eric[:o)].