Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

L35 Testelt 2009-01

Gestart door C.B., 16 januari 2009, 21:31:18 PM

C.B.

#30
citaat:
Geplaatst door Sicco

- de HLD 57 is geen Traxx zoals je schrijft (maar mogelijk niet bedoelt)
- zowel de Traxx als de 57 zijn (en blijven) in de oorspronkelijke kleur, alleen enkele 57-ers hebben een andere kleur cabine omdat ze zo geleast zijn.
- de Traxxen hebben naast het B logo ook het locnummer er groot opstaan, wat dat betreft dus ook niet anders dan de 57

groeten Sicco



De HLD 57 heeft dan tenminste naast de nummer nog een grote B gekregen als sticker. (zie foto hieronder)
De TRAXX heeft inderdaad een NMBS loknummer gekregen, maar kwa design is het bij mij toch 0,0.
En die kleine B naast de UIC nummer, zoveel stelt dat toch niet voor, h?.[;)]
Het is inderdaad verboden om onze geleasde TRAXXen van Angel Trains te herschilderen, maar een sticker was dan wel weer toegelaten.
Ik had gehoopt dat het Cobra symbool werd gebruikt, samen met het B en Railion/Schenker symbool, het is dus niets geworden.
[;)]

Groetjes.
Claudio.

B-Cargo

#31
officieel spreken we nog niet over COBRA want de maatschappij is nog niet opgericht.. We hebben onze orders gehad om over 'project Cobra' te spreken en zo staat het ook op alle formulieren door ons gebruikt op 't COTOC.  We zijn er al heel blij dat de 28'en goed presteren. Het einde van de 55'ers is nu wel echt ingeluid, er zijn er al 3 in park gezet te Kinkempois..[V][V]

Lukas

#32
Hoi,

Inmiddels zijn er 4 55'ers verkocht aan Congo;

Het gaat om de volgende locomotieven:

5508,5517,5537 en 5538.

Ik kan jammer genoeg alleen maar besluiten dat reeks 55 een dieselreeks is die serieus met uitsterven bedreigd is...

Het bericht over de verkoop vond ik op www.railpassie.org

Lukas
LEVE HLR 73,74 EN 82

B-Cargo

#33
hallo,
dat nieuws zou al herroepen zijn, heb vrijdagavond nog met de koermeester van NK gesproken en dat zou nu weer niet doorgaan..
de 5508, 5537 en 5538 zijn wel al in park geplaatst te NK, de 5517 zal volgen maar doet momenteel nog zijn kilometers..
Groetjes,

55erke

#34

Hoy
Zo jammer dat de 55ers weg gaan [:(]
Ik ben blij dat ik ze de laaste 5 jaar nog veel op foto heb kunnen zetten.
Groetjes
Johan

55erke

#35

Hoy
Vandaag kwam er 55er voorbij op L35, de blauwe 5529 nogwel.[8D]
Hij heeft zijn trein in Aarschot afgezet en meteen trug gereden want hij kwam vrij snel als losse loc trug.



groetjes
Johan