L35 Testelt 2009-01

Gestart door C.B., 16 januari 2009, 21:31:18 PM

Anarchy

#15
citaat:
Geplaatst door hapkin

En de snelheid is beperkt tot 130 km/u ipv 160 km/u

mvg steve



Klopt, vreemd dus dat ze zo gekoppeld zijn [:o)]

C.B.

#16
jullie treuren om het verdwijnen van de HLE 20.
Jammer, maar je had toch vele jaren de kans gekregen, om deze lok op de Montzen as, op foto vast te leggen niet?[:D]

Nu, ben ik wel blij dat ze weg zijn, want het comfort en vooral het lawaai was een grote ramp tijdens de rit.[:)]

De 28 is op dat gebied een ongeziene luxe voor ons, en we kunnen non-stop tot in Aachen West en Gremberg rijden.[:)]
Groetjes.
Claudio.

eddy

#17
Heb het altijd een stoere lok gevonden.Als hij voorbij denderde met een sleep[:p][:p].Ja ik ben geen TB'er en weet dus niet wat comfort zo een lok bied.Natuurlijk een nieuw model is altijd beter uitgerust,kijk maar bij de auto's van pakweg de jaren 85 en de wagens nu.

groeten Eddy[;)]

Lukas

#18
Hoi,

Re 460,

Proficiat met je mooie foto's van de TRAXX-Locomotieven.Weet je soms of deze locomotieven ook in Rotselaar dat eveneens op L 35 ligt passeren?

Ook 55erke wens ik te feliciteren met zijn mooie en unieke foto's van de IC E in gewijzigde samenstelling.

Doe zo voort h?

Lukas (L 35)
LEVE HLR 73,74 EN 82

C.B.

#19
citaat:
Geplaatst door Lukas

Hoi,

Re 460,

Proficiat met je mooie foto's van de TRAXX-Locomotieven.Weet je soms of deze locomotieven ook in Rotselaar dat eveneens op L 35 ligt passeren?


Lukas (L 35)



Yep, De TRAXXEN komen langs daar ook, en dat is voornamelijk voor de treinen die stoppen in Muizen Goederen, of verder rijden naar Gent Zeehaven / Zeebrugge Vorming. (ook de Audi treinen voor Vorst moet je daar tegenkomen, maar zijn soms afgeschaft.)
Dus rijden via Aarschot, vlak voor Leuven de bocht in, en dan op de lijn 53 richting Muizen en verder naar het zeetje... of omgekeerd natuurlijk.
Afgelopen maandag(nacht[:D]omstreeks 1u30) ben ik daar gepasseerd met een Ambrogio trein voor Muizen.
Groetjes.
Claudio.

n/a

#20
Goeie avond Re 460 (ofte Claudio),

Een vraagje. Kan je me vertellen waarom de reeks 28 de kleurstelling van de leasemaatschappij behoudt en niet de kleuren krijgt zoals reeks 13? Is er een bepaalde reden?
Alvast bedankt,
BB9004

Jurgen

#21
Ik heb de 28'en nog niet zien langsrijden in menne hof. [:D]
Ik zal is beter moeten opletten denk ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Arbeco

#22
[:0] Mooie foto's, Claudio! Zal ook eens moeten afreizen naar daar, zulke goederentreinen hebben altijd een bepaalde aantrekkingskracht op me!

Groetjes Len[;)]

Old diesels never die...

Anarchy

#23
citaat:
Geplaatst door BB9004

Goeie avond Re 460 (ofte Claudio),

Een vraagje. Kan je me vertellen waarom de reeks 28 de kleurstelling van de leasemaatschappij behoudt en niet de kleuren krijgt zoals reeks 13? Is er een bepaalde reden?
Alvast bedankt,
BB9004



Ik dacht dat de leasingmaatschappij het verbood de schildering te veranderen.

C.B.

#24
Ik had het ook gehoopt dat de Cobra TRAXXEN  (zoals de HLD 57) een bestickering gingen krijgen (geen schildering), maar blijkbaar vond de NMBS ook dat te duur.(pfff)

Er staat enkel een klein B'tje op naast het UIC nummer.[V]



Groetjes.
Claudio.

55erke

#25
citaat:
Geplaatst door hapkin

Johan dat is en zeer unieke foto, een dubbele mux met de 2 locomotieven tegen elkaar.  
Dit gedeurt normaal nooit,maar je ziet het zeg "nooit nooit"[:o)]
Mag ik de foto hebben via pm.



Hoy
Ja ik vond het wel een leuke combinatie :-) en dan nog in zo een voor vlaanderen tog speciaal landschap[;)]
Je mag de foto hebben hoor , je kan hem gewoon van de site afhalen. (denk ik tog?)

Hoi Johan,
Knappe foto's hoor.
Waar is die plaats in Testelt juist?
groeten eddy

:-) ja dat plekje is eigenlijk vlakbij het dorp Testelt en Testelt is niet echt groot hoor, dus niet moeilijk te vinden. Je moet alleen het juiste straatje inwandelen of rijden. Als je van het station komt het dorp door en dan in de bocht het doodlopende staatje in[;)]

groetjes
Johan


n/a

#26
Hey,
Ik vermoed dat Claudio gelijk heeft. Het zal iets met centen te maken hebben. De NS Hispeed TRAXX's zijn ook geleased en krijgen toch een bestickering. Vind het spijtig van de NMBS, gelijkvormigheid is imagoversterkend.
Groetjes,
BB9004

B-Cargo

#27
niet echt terzake maar nu ik je naam lees Claudio, vermoed ik dat ik je al wel eens aan de telefoon moet gehad hebben.. ik werk op het COTOC (COC) van Project Cobra in Brussel als tractieco?rdinator..[;)]
groetjes van Bram !

C.B.

#28
citaat:
Geplaatst door B-Cargo

niet echt terzake maar nu ik je naam lees Claudio, vermoed ik dat ik je al wel eens aan de telefoon moet gehad hebben.. ik werk op het COTOC (COC) van Project Cobra in Brussel als tractieco?rdinator..[;)]
groetjes van Bram !




Ach zo, een collega van COTOC hier.
leuk om te lezen en te weten.[:)]
En inderdaad, uw naam heb ik ook al horen voorbijkomen, dus bij deze.... [8D]
Groetjes.
Claudio.

Sicco

#29
citaat:
Geplaatst door Re460

Ik had het ook gehoopt dat de Cobra TRAXXEN  (zoals de HLD 57) een bestickering gingen krijgen
Er staat enkel een klein B'tje op naast het UIC nummer.[V]


Misschien begrijp ik je bericht verkeerd, maar hoe ik het ook lees ik heb ik vraagtekens:
- de HLD 57 is geen Traxx zoals je schrijft (maar mogelijk niet bedoelt)
- zowel de Traxx als de 57 zijn (en blijven) in de oorspronkelijke kleur, alleen enkele 57-ers hebben een andere kleur cabine omdat ze zo geleast zijn.
- de Traxxen hebben naast het B logo ook het locnummer er groot opstaan, wat dat betreft dus ook niet anders dan de 57

groeten Sicco