Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

ERVIN

Ik vrees er een beetje voor Gerolf , de mail begon met " Beste Erwin" .  :(

ward

Hoop ook dat het om een misverstand gaat Erwin..
Best eens bellen naar hem zelf..

Grtz
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

mark7758

Erwin,
Wat ik begreep van Piko in Nurnberg wil men meer dan genoeg nummer varianten maken in de komende 10 jaar.
Dus kop op. Er schijnt een andere 82er aan het eind van het spoor.

Trouwens volgens eerdere planningen zou week 10 de 82er komen en in week 17 de tweede?

Erwin,
Ik wil best mijn 8217(Met geluid) een weekje uitlenen aan je als je daar weer van opknap. 8)
Hij moet ook af en toe uitgelaten worden.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

Bedankt voor je aanbod Mark , maar dit is natuurlijk niet het einde van de wereld hé , ik wacht wel rustig af op de volgende nummering , geen probleem hoor , alleen de manier waarop dit allemaal gebeurt is......... ??? :-\

mark7758

Ja. Als ze je iets beloven? Dan moeten ze zich ook aan houden. Je betaalt er altijd genoeg voor.

In Genk heb ik mijn 82er bij me. Als je wilt mag je altijd een rondje er mee rijden op onze clubbaan.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

stefan

Ik heb een 82 op overschot, was mee besteld voor een collega maar die is jammer pas overleden.
Het is wel gewoon een dc model. Moest je interesse hebben stuur je maar een pm.
Geluid kon je apart kopen dacht ik.

groeten stefan

mark7758

Geluid is apart te koop.

Werkt prima.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

B-Cargo

Hallo,
Zijn er 2 aparte soundfiles voor respectievel de reeks 82 en 73?
Groetjes,

Metpetergaathetbeter

en ze zouden duurder worden heb ik gehoord !  :-\

mark7758

B_Cargo kijk goed naar de foto en zie.
1 decoder voor reeks 73 en 82.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mnieuwlaet

het is misschien een oude koe die weer bovenkomt maar mijn piko 82 rijdt eigenlijk zeer slecht massa's schokken en stilvallen.
Ik heb hem al opengedaan en de contactjes bijgeplooid zodat ze beter tegen de wielen zouden blijven.
Maar helaas is het geen verbetering. Ik gebruik de plux 22 van Esu wat dus de correcte decoder zou moeten zijn. Het spoor is ook proper  en de andere locs geven geen probleem.
Het is echt zonde van dit prachtige model.

ERVIN

En ik ben morgen de gelukkige eigenaar van de 8217 , met mijn hartelijke dank aan Peter VG.  ;)

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

Eind goed alles goed Erwin....

ERVIN

En hier is hij dan , schattig locje , de kleinste die ik momenteel heb. Met dank aan Peter. ;)
Nu nog een decoder en treinbestuurder plaatsen en hij kan aan zijn taak beginnen in de containerterminal.