Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 77

Gestart door doomslu, 15 december 2008, 16:22:48 PM

loebaske

die van mij is bijna uitgelezen....en wij die dikwijls klagen dat het nieuwe nr. te laat in de bus ligt[:)[;)][;)]

janjozef

citaat:
De redactie.... zit nog steeds zonder nummer 77!
Beetje knudde, kan Christel daar niet eens wat aan doen, of Herman?


Gewoonlijk is daarvoor een goede rede [:D][:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

treinvirus

om nog eens terug te komen op het onderwerp door mij aangesneden: als men A zegt moet men ook B zeggen en in de tekst van dit artikel (type 12) vindt men geen verdere uitleg over de minpunten en dat geldt ook voor artikels over andere geteste loks en materiaal in het verleden (kijken jullie maar eens na!). Wat geldt voor de nederlandstalige uitvoering geldt eveneens voor de franstalige of anders zouden er vertalers met eigen iniatief moeten bij zitten. Pas op het  kolonnetje min en plus vindt ik wel HEEL goed als men maar verduidelijkt in de  verdere tekst waarom en wel klaar en duidelijk.
dirk
 

janjozef

Dirk ik vind er ook niets over terug, mischien moeten we het zelf eens in onze documentatie nazien, alleen heb ik geen groot archief over de type 12,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Hallo Gerolf!
Ik kreeg vandaag MSM en TMM in de bus met de "normale post" in enveloppes. Dank U wie? Guy, Christel, Davy, Herman.....?
Allee, toch bedankt. Interessant nummer, voor elck wat wils.
Goed werk ook van het layout-team, vind ik zelf.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

marimon

Ik hoop dat ik hem krijg v??r nieuwjaar 2009. Ik heb donderdag getelefoneerd naar Metia media met de melding dat ik mijn abonnementsexemplaar nog niet ontvangen had. Ze gingen onmiddellijk [:p](vriendelijke mensen toch)een tweede exemplaar op
sturen. Tot hiertoe nog geen van beide exemplaren ontvangen[:(!]
Snifsnif....
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

marimon

Driemaal hoera... de lieftallige postbode heeft de nazending in mijn brievenbus gestoken. Nu aperitieven en zalig genieten van 77...prettig eindejaar aan allen en vooral de mensen die de nazending beloofd hebben en uitgevoerd.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

loebaske

Dat zijn toch hardwerkende mensen bij Metamedia, daar kun je (bijna) een kasteel op bouwen[8D]