Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Beneluxtrein

Gestart door quf, 25 september 2008, 11:26:28 AM

B-Modelbouw

De HiSpeed rijtuigen brengt inderdaad LS-Models op de markt ...
Referenties ontgaan me even (Met en zonder Traxx in het gamma).

Echter daar de oude stuurstand kwam te vervallen zit deze niet mee
in hun gamma, maar wie weet ??? Het stuurstandrijtuig moet ook nog uitkomen in Bordeaux en dan is 't maar een kleine moeite om een ander kleurtje uit te brengen.
 
't Wordt er alleen een bond allegaartje in 1/1 ... Welke Benelux komt voorbij ? Door welke lok getrokken (Reeks 11 - Traxx in Rood - Traxx in Grijs/Groen - ...) en heeft die een stuurstandsrijtuig in Bordeaux en/of Hi-Speed kleuren.

Je leest het goed 'EN' ... Enkele weken geleden kwam er hier een voorbij met aan beide kanten een stuurstand (???), uiteraard ook met loc.

nmbs

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

 
't Wordt er alleen een bond allegaartje in 1/1 ... Welke Benelux komt voorbij ? Door welke lok getrokken (Reeks 11 - Traxx in Rood - Traxx in Grijs/Groen - ...)

...zelfs terug 25.5 en twee 23'en in treinschakeling alst heel slecht gaat zoals enkele weken geleden.  [:p][:p][:p][:p][:p][:p]

B-Modelbouw

Die laatste heb ik gemist ... Tenzij je spreekt over dat brandje in de reeks 11 waarna een reeks 23 kwam depaneren ???

Volgens mij is er in heel Belgi? geen mooiere trein die je in model kan namaken ... Hoe er de laatste weken, maanden gevari?erd wordt met locs en rijtuigen. Alles kan met deze Beneluxer...


nmbs

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Tenzij je spreekt over dat brandje in de reeks 11 waarna een reeks 23 kwam depaneren ???



Neenee, het was wel degelijk een treinschakeling 23'ers, dus twee locomotieven,die ervoor hingen [:p]


itchy

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,4246186
(met foto's)

De  A L B A T R O S  is vandaag gesignaleerd in Dresden... wellicht op weg naar NL voor testritten? De Duitsers vinden het alvast 'einen komischen triebzug in weiss+ros+rot'. [8D]

Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

janjozef

het blijft een afschuwelijk zicht
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Nadat ze in Nederland bij de NS een "Wadloper" hebben, komt er nu nog een "Albatros" bij.Hopelijk waggeld die niet zo erg als een "echte" albatros. Maar lelijk is dat stel wel.
't Wordt nog een echte vogelklub bij de NS [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

tufken

Ja, die Albatros dat is wel ??n van de lelijkste treinen die ik ooit gezien heb.

Wie heeft zo een gedacht??
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


itchy

Inderdaad. Hang er maar een gordijntje voor als hij straks in je vitrine staat...

citaat:
Geplaatst door tufken

Ja, die Albatros dat is wel ??n van de lelijkste treinen die ik ooit gezien heb.

Wie heeft zo een gedacht??

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

tufken

Ja, die mag niet uit zijn doos denk ik..

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

Ik koop zowiezo al weinig tijdperk 6 materiaal, maar deze zeker niet
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

itchy

Als je op de Pininfarina (ontwerper) site gaat zoeken vind je zelfs geen info over de Albatros... blijkbaar vinden ze die zelf ook niet echt een topprodukt?

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik koop zowiezo al weinig tijdperk 6 materiaal, maar deze zeker niet

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Tom

Krijgen die stellen van de NMBS dezelfde livrei als deze van de NS?
Een mooiere livrei zou al veel goed kunnen maken, maar dat roze... [xx(]
Tom

janjozef

Dit is de livrei, lelijk he
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem