Verrassingspakket Van Biervliet.

Gestart door Hannelore, 20 september 2008, 17:13:40 PM

Jurgen

Op Ebay zal dit binnenkort ook wel aan gekke prijzen verkocht worden.
Ofwel gek lage prijzen, ofwel gek hoge, maar gek zal het zijn.

De 1802 is trouwens een model dat nog niet geproduceerd geweest is. In het verleden waren er de 1804 (3468) en de 1801 (83468). Onlangs waren er dan nog de 1805, 1807, 1814, 1816 en 1819 telkens met artikelnummer 37678.xx waarbij de xx voor het locnummer staat.
De 1802 is dus wel een exclusief model en kost zo veel omdat er maar 50 van zijn, er waarschijnlijk een certificaat bijzit en omdat het een M?rklin model is.

Ach ja, als je er iemand blij mee kan maken, waarom ook niet h?. Het is tenslotte een handelaar en die moet zijn boterham ook verdienen.

Wat het gratis geschenkpakket betreft denk ik niet dat je echt al te veel mag verwachten. Het is ook weer een truuk om klanten te lokken. Ik heb er geen problemen mee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Er wordt hier erg negatief gereageert op Vanbiervliet, ik persoonlijk vindt dat wel erg jammer, het is dankzij VB dat ik mij twee locs van de Reeks 55 heb kunnen aanschaffen, en wat voor een locs, super geluid, zien er heel erg goed uit, als je een exclusief model wil dan moet je daar voor betalen, natuurlijk zullen de 55ers van Olaerts er nog beter uitzien, maar voor dat geld heb ik bijna 3 locs van de reeks 55 bij VB, ieder ding heeft zijn prijs natuurlijk, en het is aan U om te bepalen hoever je zelf wil gaan.

Ik las in een ander draadje dat 150 euro al teveel was voor een bepaald treinstel, persoonlijk vindt ik 150 euro een heel goede prijs, zeker voor wat je er voor in de plaats krijgt, ik heb dat stel namelijk in het echt mogen aanschouwen, als je iets moois wil moet je daar natuurlijk voor betalen, maar om dan een bepaalde handelaar zo negatief in het daglicht te zetten, vindt ik jammer.

Peter

Erwin,
ik heb geen probleem met VB op zich, en begrijp ook wel dat eksklusieve modellen meer kosten, maar het verschil is 130 of
80 euro voor ENKEL een ander kleurenschema.
Ter vergelijking de 201 met ster kost momenteel 149 euro, en de 59 in tijdperk IV uitvoering (groen met gele lijnen) kost 199 euro. (Prijzen Trix DCC)
Waar is de tijd dat een ander kleurtje NIETS meer koste.
De prijzen van hun seinen en de 60 zijn dan weer normaal te noemen.

Met vriendelijke groeten
Peter

nohab

1802 Blankenberge van Jaaaakske is een 3468 herschilderd in Duitsland of Zwitserland, lok + werf kost maximum 125 ? net, en hij verkoopt dit tussen 399 en 499 ?; de boterhamen zijn duur : tussen 275 en 375 ? van winst op ieder lok, dat zijn boterhamen met caviar van Beluga, sacr? Jaaakkske, alles is altijd tested, tested, met een sticker op de " dreiheck" van occasies van Marklin maar verkocht als nieuw en niet als tweede hand....

En de 3316 die daalt van 750 ? aan 125 ?, dankzij Jaaakkske en zijn copijen van 3316 op basis van een OBB lok, is dit s?rieus ???

Peter

Er staan wel prachtige foto's van de 60 op ons Franstalig zusterforum TMM

Hierbij de link

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3752
Met vriendelijke groeten
Peter

Hannelore

Heeft er iemand een foto van die Blankenberge locomotief?
 

treinliefde

citaat:
Geplaatst door nohab

1802 Blankenberge van Jaaaakske is een 3468 herschilderd in Duitsland of Zwitserland, lok + werf kost maximum 125 ? net, en hij verkoopt dit tussen 399 en 499 ?; de boterhamen zijn duur : tussen 275 en 375 ? van winst op ieder lok, dat zijn boterhamen met caviar van Beluga, sacr? Jaaakkske, alles is altijd tested, tested, met een sticker op de " dreiheck" van occasies van Marklin maar verkocht als nieuw en niet als tweede hand....

En de 3316 die daalt van 750 ? aan 125 ?, dankzij Jaaakkske en zijn copijen van 3316 op basis van een OBB lok, is dit s?rieus ???



Je weet toch dat mensen graag gefopt worden.

Als je meer vraagt is er zeker interesse.

Kijk ook maar op Ebay, plak er een ander nr. op en vraag 100 - 200 ? meer.

En hoe weten we of bv.  er staat 150 st. en dan genummerd of dit waar is?


Jurgen

@ nohab: Ik vind dat je toch erg negatief doet hoor.
Ik weet niet hoe Van Biervliet is, ik kom er niet omdat het te ver is. Maar op beurzen is men er altijd vriendelijk en geeft men wel uitleg zoals het hoort.
Laat die man zijn boterham verdienen en als het jou niet aanstaat koop je toch gewoon bij een ander. Iemand zwart maken in het openbaar is strafbaar, dat weet je toch?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nohab

Jurgen u hebt gelijk, maar Jaakske had ons belooft dat hij zou nooit produceren de 1802 Blankenberge verleden jaar, er stond een konflikt daarover met Erik Goris, en nu komt deze lok aan 399 tot 499 ?, dat is duur, duur, duur[V][:(!]

nohab

Wees positief, ik moet toe geven dat "zijn" lok diesel reeks 60 is perfekt, dus ben ik niet zo negatief tegen mijn vriend Jaakske,helaas zijn er misverstand op de markt wegens zijn bedrag[:(!]met de verzamelaars en de verzamelingen[:(!]

Rikkie

gisteren langs geweest om enkele kleine dingetjes te kopen. Ze lagen niet in de winkel maar wel in het magazijn. Ik ben wel naar huis terug gereden met.....lege handen want ze hadden geen tijd (lees:hoesting)om het materiaal uit het magazijn te gaan halen. Alhoewel er maar 5 man in de winkel stond. Jammer, jammer,..zal het via Duitsland bestellen h?.
Rikkie[V]

Fretbol

citaat:
Geplaatst door Hannelore

Heeft er iemand een foto van die Blankenberge locomotief?



Dit is het model:



Ik moet me trouwens aansluiten bij Ervin, als bepaalde zaken van VB te duur zijn koop je ze gewoonweg niet. Door VB heb ik hier enkele heel mooie modellen - die iets specialer zijn dan de gewone modellen - aan een 'normale' prijs gekocht ( bvb de 1302, 5133, 7808 ). De Blankenberge loc is voor mij niet zo interessant en inderdaad een duur model, maar ik heb er verder geen problemen mee.

Ik weet ook wel dat bepaalde modellen omschilderingen zijn van reeds bestaande locs die M?rklin nog in stock had, maar als daarmee een loc ontstaat waarvoor je het gevraagde bedrag wilt betalen zie ik niet direct een probleem.

Verder altijd goede service en vriendelijk personeel dus mij hoor je niet klagen.

Fretbol [;)]

Roderik

Ik ga sowieso niet meer af op verrassingspakketten en andere "incentives" zoals dat dan mooi in marketingtaal heet.
Sinds de zwangerschap van mijn vrouw worden we overal overstelpt met dit soort "junk". Veel beloven maar weinig geven, is zowat het motto geworden van de middenstand.
Er is geen geld meer om een degelijk cadeau te geven dus geven ze overschotten weg die toch niets meer waard zijn. (ik heb trouwens het geld (en ook de goesting)niet meer om even naar gelijk waar te gaan rijden om een paar folders in mijn handen geduwd te krijgen)
Neen, ik trap er niet meer in. Zo'n pakket jaagt mij eerder weg dan me te overtuigen dat iemand serieus met zijn zaak bezig is.

Wat die exclusieve modellen betreft: trap daar ook niet meer in. Zo'n zaken zijn alleen bedoeld voor verzamelaars. Laat de verzamelaars verzamelen en de modelbouwers bouwen. Wie handen aan zijn of haar lijf heeft, hernummert zelf een model. Decals maken en plakken kan bijna iedereen.
Always be modelling!

boke

citaat:
Geplaatst door Roderik

Ik ga sowieso niet meer af op verrassingspakketten en andere "incentives" zoals dat dan mooi in marketingtaal heet.
Sinds de zwangerschap van mijn vrouw worden we overal overstelpt met dit soort "junk". Veel beloven maar weinig geven, is zowat het motto geworden van de middenstand.
Er is geen geld meer om een degelijk cadeau te geven dus geven ze overschotten weg die toch niets meer waard zijn. (ik heb trouwens het geld (en ook de goesting)niet meer om even naar Ingelmunster of gelijk waar te gaan rijden om een paar folders in mijn handen geduwd te krijgen)
Neen, ik trap er niet meer in. Zo'n pakket jaagt mij eerder weg dan me te overtuigen dat iemand serieus met zijn zaak bezig is.

Wat die exclusieve modellen betreft: trap daar ook niet meer in. Zo'n zaken zijn alleen bedoeld voor verzamelaars. Laat de verzamelaars verzamelen en de modelbouwers bouwen. Wie handen aan zijn of haar lijf heeft, hernummert zelf een model. Decals maken en plakken kan bijna iedereen.


Inderdaad Roderik... Ik volg je helemaal... Zelf ben ik dit jaar nog niet in ??n modelbouwwinkel geweest... Ik heb er mijn buik van vol van al dat gedoe met verrassingspaketten en exclusieve modellen in beperkte oplagen waarvan je achterover valt als je de prijs ziet. Geld uit onze zakken kloppen... Daar zijn ze goed in! Ik hou me voortaan aan mijn huismerk en sporadisch durf ik al eens een locomotief kopen van een ander merk die op mijn baan in opbouw past! Zeker als die dan nog in promotie staan. [;)] Ik merk in elk geval wie er beter van wordt: mijn geldbeugel en niet mijn vertrouwde winkelier! [:D] Zoals in een voorwoord in MSM geschreven: ik merk dat mijn koopkracht stijgt... o.a. dank zij... [?]

n/a

Ben zaterdagmorgen langs geweest, Het was inderdaad zeer druk.
Heb de 25.5 van Trix gekocht voor de prijs van 204.90 euro deze is trouwens lager dan de voorinschrijvingsprijs bij de man in Beveren (209,50 euro ?!).
Zij hadden trouwens wel de tijd om een decoder in te bouwen, ondanks de drukte. Verder zeer tevreden van deze zaak, zij geven een goede en vriendelijke uitleg