Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Verrassingspakket Van Biervliet.

Gestart door Hannelore, 20 september 2008, 17:13:40 PM

Hannelore

Kan iemand zeggen wat het gratis geschenkpakket was bij Vanbiervliet?
 

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Hannelore

Kan iemand zeggen wat het gratis geschenkpakket was bij Vanbiervliet?



Wat mij vooral interesseert: hoe ziet het prototype van dieselloc type 60 eruit?
MC

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

Heb vandaag even langsgeweest. Ik was aangenaam verrast van de diesselloc 210/60. Die gaat echt heel mooi zijn! Ook stonden er 2 modellen van de reeks 21 en 27. Ook heel erg mooi afgewerkt natuurlijk. Enkel de kleur was aan de donkere kant, maar naar tschijnt was de kleur nog niet in orde. Die zal dus nog worden aangepast. Wat betreft dat verassingspakket, wat foldertjes en kleinigheden ... Ook de seinen stonden er. Ook heel gedetailleerd en mooie kleuren van de led's!

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Foto's van de reeks 60 :

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3752

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



De foto's zien er schitterend uit. Het kan niet snel genoeg oktober worden voor mij zodat ik mijn exemplaar kan gaan afhalen![:D]
MC

Fretbol

Nog even een foto van de seinen van VB:



Fretbol [;)]

eric

citaat:
Geplaatst door Hannelore

Kan iemand zeggen wat het gratis geschenkpakket was bij Vanbiervliet?



Ik zou het niet weten want ik ben er niet geweest.
De andere die wel geweest zijn hebben blijkbaar niks gekregen aan de reacties te merken.

cyberbeast

Ik ben vandaag ook langs geweest. Ik was niet gek van hun 60, maar dat ligt aan mij.
De 21 en 27 zagen er wel goed uit maar idd wat aan de donkere kant nu je het zegt. Iig is mijn 27 sinds 1 week gereserveerd.

Het verrassingspakket was niet de moeite: een viesmann catalogus van 2005/2006, 3 marklin-magazines (duitstalig): 1 van '98, 1 van 2000 ofzo en nog een van 2002 of iets dergelijks. Een Marklin sticker, een houten kinderspeelgoedje om in elkaar te knutselen (bestaande uit wel 26 dikke delen), een marklin-balpen. Dat ist zowat. Ach, het zal voor hen schelen als ze de volgende keer hun papier naar het container-park ofzo moeten brengen. [|)]

Voor de rest heel wat demonstraties enzo. Ook was er een man van Marklin zelf die die bril en camera demonstreerde die in een ICE ingebouwd is en waarmee je dus je baan vanuit het oogpunt van de machinist kon bekijken. Was wel leuk.
Hij toonde ook trots het nieuwe blaadje waarin de CS2 voorgesteld stond. Hij werd minder enthousiast toen ik zei dat we onze CS1 amper een jaar hebben (en de CS1 amper 3 jaar op de markt is) en ze nu al met wat nieuws komen. Hij werd nog minder enthousiast toen hij wist dat wij al de exacte prijs wisten. Toen werd het plots stil [:p]. CS2 is volgens mij wat de CS1 in de eerste plaats moest zijn. Het wordt wel een bijzonder leuk machinetje denk ik (met een prijskaartje van net geen 700?).

Het ding wordt overigens dinsdag aan de pers voorgesteld.
 

nohab

Een andere verrassing : de 1802 Blankenberg van Marklin in een beperkte reeks van 50 stukken aan een prijs van 399 tot 499 ?[V][:(!], en verleden jaar, had Jaakske mij beloofte dat hij zou noooooooiiiiit een 1802 produceren[V][:(!][:(!][:(][:(]

Jaaakske, zal jaaakske blijven, na de valse Northlander en de valsen 3316, nu een eigenaardige 1802 van Marklin op een dolle prijs

cyberbeast

Mja, ik hoor eigenlijk niet veel lof over Vanbiervliet.
Persoonlijk ga ik liever naar Herman Van Daele in Tielt. Heel vriendelijke man dia alle tijd voor je heeft, die steeds de leukste modellen heeft. Wel jammer dat er weinig prijzen vermeld staan.
 

bollen neus

Hoera, goed dat ik er niet alleen zo over denk, alles very "exclusief" of "enkel verkrijgbaar" in 50 stuks  ook in de portemonnee.Hou me liever daar buiten!Liever in mijn altelier bezig.
Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

wisselstromer

alle
ik ben dan toch ook niet de enige die er zo overdenkt
ik betaal nog liever meer voor een lok of wagon ipv het bij van b te kopen
kmoet er niks van hebben
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Anarchy


treinliefde

Ja, dat is zo,

Als er een speciaal nr is allen voor hen gemaakt, vragen ze goed door en met de standaard cataloogmodellen gaan ze dan laag in prijs.

Ja, mensen laten zich dikwijls foppen

Geef mij maar mijn vaste winkel, waar ze mij steeds een goede uitleg geven en je niet alleen direct moet kopen

Peter

Bolle neus schreef:


citaat:
goed dat ik er niet alleen zo over denk, alles very "exclusief" of "enkel verkrijgbaar" in 50 stuks ook in de portemonnee.Hou me liever daar buiten!Liever in mijn altelier bezig.


Ja dat is waar. Ik word nog kwaad als ik aan die 201 met zwaluwmotief denk van M?/Tr voor 275 euro.
Schandalig gewoon[}:)][}:)][}:)].....Dus niet gekocht. Want 100 euro meervragen voor een ander kleurtje is toch wel.....[:0][:0][:0]


Edit: In hun nieuwigheden folder staat de 59  (201) in Expo versie voor 279 euro!! ggggrrrrrr[V][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter