Auteur Topic: Waar zijn we nu mee bezig ?  (gelezen 1530997 keer)

Offline Gerolf

• Administrator
  • Forumlid
    • Marche-en-Bières
  • Voornaam: Gerolf
Re: Waar zijn we nu mee bezig ?
« Reactie #9075 Gepost op: 15 mei 2020, 11:04:42 am »
Tof, Frans  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Offline bollen neus

• Forumlid
  • Voornaam: Eric
« Reactie #9076 Gepost op: 18 mei 2020, 08:44:49 am »
Alle kleine onderdelen bevestigd op body TMY106 Great Northern. Dus gestart met vervuilen van de draaistelplaten en daarna zo volledig de locomotief wat versmosseren. Nu dat het mooi weer gaat worden kunnenw e ons gemakkelijk wat buiten zetten.
Den Eric.
Groeten vanuit de atelier van de bolle neuzen en Nohabs, Eric.

Offline Dirky

• Forumlid
  • Modelbouw Projecten
    • dyniMo
  • Voornaam: Dirk
« Reactie #9077 Gepost op: 23 mei 2020, 20:59:44 pm »
Rustige dag... beetje gepruts aan de maairobot die kapot is door een massa mieren die het laadstation aan de binnenkant een beetje "opgevuld" hebben met relatief vochtige aarde. Printplaat is "zaliger" en moet vervangen worden... En dan een kleine massamoord. Honderden rupsen zijn een struik kaal aan het vreten.

En me dan getrakteerd op weer een tiental H0 autootjes en nog eens een 10-tal meter Tillig spoor. Als ik ooit een baan voor mezelf zou maken moeten er heel veel autootjes op staan... en misschien laat ik zelf een paar treinen rondrijden :-)

Dirky - THINKING OUT OF THE BOX - info: Dirk(at)dyniMo(dot)be
www.dyniMo.be - SCALEMODELS and MORE - dyniBashers - dyniTools - dyniMetal

Online Havoc

• Forumlid
  • Voornaam: Johan
« Reactie #9078 Gepost op: 23 mei 2020, 22:26:20 pm »
Beetje vanalles: pc verder opkuisen :( mijn 4x5 "fototoestel" verder afmaken :) live steam projectje van jaren geleden terug verder aan het doen :) En verder zoeken achter waar ik nu al die dingen verloren gezet heb.
Expert in non-working solutions.