Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Steam.N

Citaat van: SuSke op 22 december 2016, 11:53:26 AM
knap werkje Erwin.
Lekker groot(s) en helemaal de top als je ze ook nog werkend zou kunnen maken  ;)

+1 !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


Wauw Erwin, self made of bestaand model?
Is maar dat ik ook zoiets nodig heb...


ERVIN

Bedankt mannen , helemaal zelfbouw Eric , je moet wel hé , geen enkele fabrikant heeft zoiets in zijn catalogus staan hé.

@Suske , werkend maken , heel graag maar dat lukt mij niet ,verder moeten er  nog trekkabels en allerlei details bijkomen.


Dit is eigenlijk beter gelukt dan verwacht , dus er gaan nog andere modellen op de baan komen. ;)

Metpetergaathetbeter

#7098
ook als statische model is het al indrukwekkend, maar ja dat is die baan ook !

BC911

Kwijl, kwijl ... ziet er inderdaad super uit!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Thommy

Verder aan het tekenen HLD71 (nee, tis nog nie af)

Moet nog donor chassis vinden, dan kan ik de onderzijde ook erbij tekenen.


en ook nog aan deze bezig... Ne maat wou deze graag (en de aanhanger later ook)
Greetz

Thommy

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

modelbaanHO

Thommy, dat ziet er veelbelovend uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dani

zo vlak voor 't eind van 't jaar ... extra dagje genomen om mijn bureau en de keuken eens netjes op te ruimen.
Maar ik hang weer aan de PC dus die moet NU  uit !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Aan het oprommelen ... Stilletjesaan zie ik wat beterschap.  Slaapkamer jongste dochter is eindelijk niet langer een stapelruimte.  Vrouwtje is content  ::)

Nu verder inventaris rollend materiaal bijwerken, electriciteit zolder afwerken,...
En voorbereiding feesten: mini-quichkes en bitterballetjes maken, ...
't Is eens iets anders  ;)

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

laatste loodjes op de job  ??? ??? zodat alles klaar staat om er volgende jaar terug in te vliegen met een 3 maanden durende grote stop.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GDE

Citaat van: Thommy op 23 december 2016, 10:44:16 AM
Verder aan het tekenen HLD71 (nee, tis nog nie af)

Moet nog donor chassis vinden, dan kan ik de onderzijde ook erbij tekenen.


en ook nog aan deze bezig... Ne maat wou deze graag (en de aanhanger later ook)
knap tekenwerk Thomas. vooral die draisine vind ik leuk. Ben al benieuwd. Komt die ook op shapeways? 

Thommy

als ze klaar is komen ze ook op shapeways...
maar zaken als buffers, schoorsteen ed teken ik apart en zal ik in kit erbij voegen. Zijn bij de 84 ook zo gedaan dachtek.
Greetz

Thommy

OlivierV

#7108
Een M2 rijtuig waar ik een tijdje naar gezocht heb is deze groene stuurstand voor dieseltractie.

Nu zitten daar standaard van die lelijke gele SMD-leds in (oude versie, bij de nieuwere is dit wel in orde). 't Stond al langer op mijn planning om daar eens warmwitte in te steken. Zogezegd zo gedaan natuurlijk. Een heuse verbetering naar mijn mening. voor een werkje dat op nog geen 10 minuten geklaard is.


Marklin M2BDx
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Ja veel beter Olivier ; mooie sleep trouwens , zo reden ze hier in Mol in de jaren '80 ook rond . ;)