Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

hahaha Frans das waar maar als ik nu 4 Banen had geschreven dan zou ik over werkt geraken en ik  mag niet werken als swt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Het wordt tijd dat ze de plafonds terug wat hoger maken, want zelfs ik met mijn 1m72 begin stilaan claustrofobie te krijgen. Wat moet dat zijn in de noordelijke nederlanden? Als je dan nog een pijporgel in de kamer wil krijgen is het echt een probleem.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Pijporgel  ?????????hebben we hier ook een andere naam voor denk ik <LOL

Havoc

Neen, geen eufemisme, "the real stuff".

raf

ja dan heb je inderdaad een hoog plafond nodig mijn gedacht

dani

en dan heb je een probleempje met je orgel en stuurt je vrouw naar de muziekwinkel om 2 nieuwe pijpjes omdat die vals klinken..

winkelier :  "dag mevrouw, wat zal het zijn vandaag ?"
vrouw:   "pijpen voor een orgel"
winkelier :  "sorry madam dat gaat niet lukken vandaag, ik wil anders wel eens vogelen voor een basgitaar...."
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

jongens wat ik nu tegen kwam niet normaal en waarom zou je het doen

ik heb een GSM gezien die tegen de muur hangt en wat kan daar nu het nut van zijn

gr raf

Wim66

Citaat van: Michael op 14 september 2016, 18:16:46 PM
Citaat van: Wim66 op 14 september 2016, 17:23:52 PM
Citaat van: SuSke op 24 augustus 2016, 09:42:05 AM
Foto is hier duidelijk zichtbaar. Mooi stukje werk Dirk.

Photobucket is bij mij ook aan de kant geschoven maar dat is eerder omwille van de trage werking en beperkte opslagcapaciteit.
Bij Flickr! is de opslagcapaciteit groter en was de upload snelheid hoger maar daar surft af en toe ook wel eens iets mislopen.
Zoals het dikwijls is bij iets dat gratis is  ;)

Michael

Geef maar eens meer informatie Altijd welkom

Wim

Ik las je stukje over Flickr ik heb daar nog geen account maar vandaag had ik dusdanige grote problemen met photobucket dat ik dat het liefst op de schrootbaan bij ene id van iemand zou deponeren heeft deze weer een extra lading schroot.

Ik zou graag willen weten hoe dat werkt en hoe je dan je foto's kan over zetten op dit forum. Photobucket kan voor mij .......

Wim

Wim geef mij maar Google, eenmaal een account heb je alles bij mekaar, foto opslag, documenten etc. de rest wijs zich eigenlijk vanzelf.
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

VBS

Raf,
misschien ben je het al vergeten maar een GSM aan de muur die is voor mee te bellen ?!
ja kan je gewoon met elkaar praten ......
Doen we veel te weinig volgens mij?!
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Klaas Zondervan

GSM betekent toch: geen snoer meer? Maar bij deze zie ik een snoer, dus ik betwijfel of het een GSM is.

modeltreinbart

Volgens mij is dat een nieuwe Apple. The i wall 1. ;D
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

philippe_007

Ben bezig met een nieuw baanplan te maken voor een nieuw minibaantje...
2m x 60cm en zal bestaan uit 2 segmenten van 1m x 0.6m
Eens de plannen klaar zijn start ik wel een nieuw topic...

dani

... een ontkoppelrail maken voor LGB rails.    Met basis middelen zoals  frisco stokjes (Magnum) en saté stokjes en een klein stukje 3D print.   
Benieuwd of het gaat lukken en vooral of het gaat werken, want de standaard LGB koppelingen durven nogal eens krengen zijn, zeker als ze dubbelzijdig met haken uitgevoerd zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Eindelijk mijn doosje met "verloren gewaande" onderdeeltjes terug gevonden (waar opruimen toch goed voor is) en ik kan dus verder met die stuurstand rijtuig af te werken. Het wordt trouwens tijd.

Nu nog de juiste RAL verf vinden (RAL 6070)

Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Een boek aan het lezen voor een nieuwe stoomloc te beginnen. Mannen toch, die engelsen. Dat ze die maar rap uit de eu smijten. Alles in middeleeuwse maten, plannen waar de helft van de maten ontbreken of die gewoon niet kloppen of naar verkeerde lijnen verwijzen, ingewikkeld "omdat we het zo al 50 jaar doen" etc. Dat was zelfs al verouderd toen het geschreven werd 20 jaar geleden.