Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

loebaske

 :D :D :D :D nieje je was het niet Mark  :D :D :D :D

Metpetergaathetbeter

btw je stond aan de verkeerde kant van het hek !  ;D ;)

mark7758

Daarom wist ik dat ik het niet was.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

OlivierV

Nog een wisseltje aangesloten op de wisseldecoder. Nu moet ik niet telkens in het gat van mijn baan staan wil ik mijn wissels bedienen. Klikklak met de multimaus se.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Een paar lekjes gedicht in de waterleiding tjzé, dat moet soms ook eens gebeuren hé en dat op nen hoogdag.
Den Eric.

railtravelmanager

#6515
draaischijf eindelijk operationeel na succesvolle inbouw  ;)



met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

gardevil

Heel de middag bezig geweest en weerbarstige wissel goed te krijgen. Eindelijk gelukt pfffft.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

reeves

Gothwald van kibri ineen aant puzzelen  ;D

Groet Tom

bollen neus

Laatste relingen in messing draad aan het plooien en plaketten met klinknagel imitatie aan het aan- solderen.
Gaten voorzien naast de deuren op neuzen voor de Weinert opstapjes.
Den Eric.

stevend

haha Eric , precies een bezige bij  ;D

bollen neus

Citaat van: stevend op 29 maart 2016, 20:40:32 PM
haha Eric , precies een bezige bij  ;D

Hallo Steven,
"bezig" altijd als het kan maar "zoemen" zoals een bij kan ik helaas niet.
Den Eric.

bollen neus

Een paar filmkes aan het proberen maken van model dat nog moet afgewerkt worden en een paar van de afgewerkte STT TMY M1111 (wel beide in spoor O). Als ge dat niet gewoon zijt of kunt valt dat lelijk tegen. Ik kan moeilijk iemand komen laten doen van de VRT hé.
Den Eric.

Dirkh

Rustig buiten de handleiding van mijn nieuwe multimaus en keuhn decoders aan het lezen.
Ben benieuwd of ik dat deze avond aan de praat ga krijgen.
Voor de eerste keer een decoder inbouwen en instellen en voor de eerste keer met de multimaus werken.

59erke

Citaat van: Dirkh op 01 april 2016, 17:52:44 PM
Rustig buiten de handleiding van mijn nieuwe multimaus en keuhn decoders aan het lezen.
Ben benieuwd of ik dat deze avond aan de praat ga krijgen.
Voor de eerste keer een decoder inbouwen en instellen en voor de eerste keer met de multimaus werken.

Die decoder inbouwen staat mij ook nog te wachten, welke decoders heb je aangeschaft Dirk ?
Werken met de multimaus valt goed mee
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirkh

Ik heb keuhn n025p decoders gekocht en de eerste 2 zijn in de  2 x2200 van mikadotrain gestoken.
Ondertussen is het gelukt van de loc adressen aan te passen en hebben beide loc de eerste cm gereden. Op de rollenbank nog wat verder getest, ik had eerst problemen met de verlichting maar blijkbaar staan de decoders standaard op 128 stappen Nu nog eens uitzoeken hoe ik die CV waarden moet interpreteren om de fijn regeling te doen.