Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

philippe_007

De goot hangt er terug aan zie, ondertussen ook de 2 andere goten uitgekuist.
Als ik gedaan had was ik precies een waterkieken, en nu schijnt de zon  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ik kan toch zeggen dat ik in de eerste (smeltende) sneeuw heb gestaan :-)

bollen neus

Citaat van: Peter op 21 november 2015, 11:23:31 AM
Sneeuw?? Inderdaad hier ook (en het is geen zwarte sneeuw ;D)

Tja zot hé? En nu schijnt de zon hier zeven zonnen dik.
Den Eric.

Chrisrail

#5972
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

gardevil



Yep, tis wit en in vlokjes dus? Ik veronderstel dat dit sneeuw is?
Den Eric.



Hier was het wit en pappig (toch eventjes)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

OlivierV

Hier nog geen vlok gezien.

Maar ja, 'k zit mij onnozel te zoeken waarom mijn c# applicatie een null wilt serialiseren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 21 november 2015, 16:36:21 PM
Hier nog geen vlok gezien.

Maar ja, 'k zit mij onnozel te zoeken waarom mijn c# applicatie een null wilt serialiseren.

Van een xml? Stuur anders maar eens door, dan kijk ik wel is ff  ;D

OlivierV

#5976
Gewoon naar een .bin 'k zit ergens gekloot, 'k doe het volledig volgens het voorbeeld. Nu ja het moet morgen voor 20u op git staan en ik moet om 13u gaan werken, dus 't schip is eigenlijk al gezonken. 'k Kan je wel de code + unit tests eens doorsturen maar ik moet dat morgen ten laatste om 12u30 kunnen uploaden op git.

'k Was al van plan om het labo programmeren 3 in herexamens te doen, maar als jij het eventueel ziet zitten om mij bepaalde dingen eens uit te leggen kan het misschien nog in januari van de eerste maal lukken. :D

edit: had je de opgave en mijn code tot hiertoe gemaild maar krijg nu al 2x mail delivery failure...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: gardevil op 21 november 2015, 16:12:16 PM


Yep, tis wit en in vlokjes dus? Ik veronderstel dat dit sneeuw is?
Den Eric.



Hier was het wit en pappig (toch eventjes)

Hoe meer sneeuw hoe liever ik het zie. :) :)
 

Chrisrail

#5978
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 22 november 2015, 01:17:30 AM
Gewoon naar een .bin 'k zit ergens gekloot, 'k doe het volledig volgens het voorbeeld. Nu ja het moet morgen voor 20u op git staan en ik moet om 13u gaan werken, dus 't schip is eigenlijk al gezonken. 'k Kan je wel de code + unit tests eens doorsturen maar ik moet dat morgen ten laatste om 12u30 kunnen uploaden op git.

'k Was al van plan om het labo programmeren 3 in herexamens te doen, maar als jij het eventueel ziet zitten om mij bepaalde dingen eens uit te leggen kan het misschien nog in januari van de eerste maal lukken. :D

edit: had je de opgave en mijn code tot hiertoe gemaild maar krijg nu al 2x mail delivery failure...

Je hebt PM. :)

dani

Een beetje aan het inlezen en video kijken over de bestelde snijplotter/hobby machine.
En even de software al op de pc gezet. Ziet er goed uit....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Eindelijk begonnen aan een stuk straat te bouwen.
Het voordeel..je kan het al zittend doen  ;D op een oude breitafel van mijn echtgenote en een stuk Styrodur van 120x60 cm.





Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

De draad terug aan 't oppakken - en dat mag je letterlijk nemen:
Oude wisselmotoren vervangen door servo's, en opnieuw aansluiten. Saai, maar noodzakelijk  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Contacten leggen voor MTD Modelspoor 2016 - zeker op tijd beginnen  8)

En straks weer op de grond met de blokkentrein spelen met de kleinzoon  ;) ;) (infecteren met het juiste virus  ;D)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

peter wa zit er allemaal in da huiske verstopt
het zit in ieder geval goe vol

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.