Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

nmbs hondekop

Gestart door rixke rail, 25 juli 2008, 14:04:37 PM

rixke rail

Voor de ge-interesseerden : een model van de Benelux Hondekop is beschikbaar via PBMessingModelbouw.


url="http://www.scaletrading.nl/philotrain/content.cgi?Aankondiging_NS_Benelux_Hondekop_H0"Hier/url vindt U de info over voornoemd model.


H??l interessant :p, tot je de prijs ziet, natuurlijk ! xx(
Modelspoorse groeten,
Eric.
Edit : mail aangepast.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Stefan Appelmans

#1
OUH, de spaarpot!
stefan.

Rochevalien

#2
[:0][:0][:0][:0]Is er ook een verzekering inbegrepen of moet je daar nog zelf voor zorgen?

Gerrit

eric

#3
Dan wacht toch wel even op die van Piko.

Gerolf

#4
citaat:
Geplaatst door eric
Dan wacht toch wel even op die van Piko.
Insgelijks ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

#5
Jongens jongens wat een prijzen zeg??!!!

Het wordt duurder en duurder, en dan maar zeggen dat de jeugd geen intresse meer heeft in modeltreinen.[:(]

tufken

#6
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Jongens jongens wat een prijzen zeg??!!!

Het wordt duurder en duurder, en dan maar zeggen dat de jeugd geen intresse meer heeft in modeltreinen.[:(]



Erwin,

Ik dacht dat gij nog bij de jeugd was??[}:)][}:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


eric

#7
Laat ons wel verstaan dat die van Philotrain een "Big Bijoux" gaat zijn en die van Piko een "Bijoux"
Dus aan ons zelf de keuze.


ERVIN

#8
citaat:
Geplaatst door tufken

CiteerGeplaatst door ERVIN

Erwin,

Ik dacht dat gij nog bij de jeugd was??[}:)][}:)]



Tufken, jij bent ne brave mens, merci om mij daar nog bij te rekenen.[;)]

Rochevalien

#9
citaat:
Geplaatst door eric

Dan wacht toch wel even op die van Piko.



>>> Wie zegt dat die er ooit gaat komen??? er zijn grote verschillen
tussen de gewone stellen en de benelux versie(??n panto ipv twee,andere ramen -indeling,aanpassing aan de onderbouw)
Dat wordt een volledige nieuwe mal.

Gerrit

bollen neus

#10
Hallo, ge hebt een "DAF-ke" en ge hebt een "BENTLEY" [8D]
Keuze is steeds aan de koper nietwaar?
[:D]

bollen[:o)]neus.

Decapod

#11
Tja, maar als dat Dafke aan de buitenkant niet super veel verschilt van die Bentley en er met wat super- en wheatherwerk aan de buitenkant (en dat kan jij toch h? Eric? [:D]) evengoed een gimmick-Bentley van gemaakt kan worden ... .
Over de motor moet je je eigenlijk ook geen zorgen maken: loopt die niet fijn genoeg, dan zijn er inbouwmotoren genoeg, keuze te over.

Met een beetje handigheid is dat gigantische prijsverschil dus minstens sterk overdreven te noemen.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

HugoPaul

#12
Volgens mijn inlichtingen komt er echter geen dafke. Dus iemand die een hondekop wil zal tevreden moeten zijn met de Bentley.
Groetjes,
P

tonycabus

#13
Of het Dafke ombouwen tot een Bentley[;)]
Ik heb het ooit met Lima-bakken gedaan, nog lang voor de Mastica-ombouwkit (zaliger).
Plak zoiets echter niet met secondenlijm!! Dat houdt niet[:(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

#14
Je azal voor die 2000? een prachtige bentley hebben, maar ik rij gewoon met een opeltje, voor mij geen bentley's spijtig maar de finances he

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem