Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Nieuwe motorstellen NMBS

Gestart door quf, 11 april 2008, 16:41:33 PM

ERVIN

Ja het verschil is mij nu wel duidelijk, bedankt voor de info Luc(Doomslu)[;)]

Jurgen

Hmm, dit wist ik ook niet. Het zijn dus puur design verschillen of verbeteringen en waarschijnlijk enkele aanpassingen op vraag van de NMBS.
Maar in grote lijnen zijn ze toch gelijk. Ik had blijkbaar de grote lijnen in gedachten. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Of er echt verschillen zijn zullen we moeten afwachten tot de eerste stelletjes geleverd zijn. Wat nu te zien is is enkel een vrije interpretatie van een artiest, van hoe het "zou" kunnen zijn.
Spekuleren heeft momenteel dus weinig zin.
Met vriendelijke groeten
Peter

kasteel

De NMBS is zoals alle overheidsinstellingen en een ganse op naam gepubliceerde lijst van semi-overheids bedrijven verplicht de 'wetgeving overheidsopdrachten' te volgen via het uitschrijven van aanbestedingen.Boven een bepaald aankoopbedrag moet deze aanbesteding gepubliceerd worden in gans Europa om zo alle bedrijven in Europa de kans te geven in te tekenen. De waarde van deze 'bestelling' ligt ver boven de aangegeven grenswaarde voor aanbestedingen enkel te publiceren in Belgi?.
Hoe de uiteindelijke toewijzing dient te gebeuren is ook in deze wetgeving duidelijk opgenomen.
(een overheidsaankoper op rust)
Jan

janjozef

Alleen spijtig dat ze niet voor dubbeldekker gekozen hebben, meer zitplaatsen op dezelfde lengte

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Alleen spijtig dat ze niet voor dubbeldekker gekozen hebben, meer zitplaatsen op dezelfde lengte

Jan

Inderdaad, als het de bedoeling is van veel mensen tegelijkertijd te vervoeren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Dat zou een logische keuze geweest zijn, maar logica bij de NMBS... [;)]
Tom