Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Nieuwigheden LSM

Gestart door dgrr57, 08 oktober 2007, 20:45:53 PM

modelbaanHO

Ik weet nu ook waarvoor ik de komende jaren kan sparen. Eigenlijk moet je bijna beginnen hopen dat de andere merken zich een beetje koest houden want anders wordt dat financieel een hopeloze zaak.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ronny-vdv

De 2109 heb ik gezien toen ik in de puberteitsjaren zat en heb er toen foto's van genomen.

Het was een specialleke. Deze koop ik zeker.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

mini-bs

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Ik weet nu ook waarvoor ik de komende jaren kan sparen. Eigenlijk moet je bijna beginnen hopen dat de andere merken zich een beetje koest houden want anders wordt dat financieel een hopeloze zaak.

ik vrees dat er voor andere merken niet veel meer over blijft, ze gaan gewoon alles maken. De lucht in de hoge venen zet aan tot grootse plannen blijkbaar...

modelbaanHO

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat LSM nu snel de modellen aankondigt die het op de markt wil brengen om te vermijden dat de concurrentie hun voor is. Er zijn al heel wat modellen die dubbel worden uitgebracht:
HLE 15 - Olaerts
HLE 18 - M?rklin / Trix
HLE 11/27 - aangekondigd door Mehano
TEE Ram SBB-NS - ROCO
Nu zal LSM tenminste kunnen zeggen dat zij eerst waren en dat de anderen na-apen.
Vraag is of de modellen ook zullen uitkomen in de aangekondigde jaren (2008/2009). Het verleden leert ons dat tot op heden dat niet altijd het geval is geweest.
Enfin, hoe langer ze wachten hoe meer ik kan sparen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

janjozef

dat is voor een bom geld.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Fan51

Tja, voor diegenen die nu pas (her)beginnen met modelbouw of verzamelen ?n hierbij de B-modellen ontdekken,
is dit nog een zwaardere financi?le klus om te klaren, denk ik,
met al hetgene dat al geproduceerd werd
en nog verkrijgbaar is.

Ik ben in elk geval blij met de toekomstige modellen. Zij zullen mijn collectie perfect aanvullen [:p],
al wordt het moeilijk kiezen uit al die verschillende versies.
En tegen de tijd dat de bordeaux M5-reeks uit is, mogen ze al aan de opvolger denken want volgend jaar beginnen ze
aan de renovatie van de M5.

En zo blijft ne mens bezig, hee...

En intussen niet vergeten ons vrouwtje te verwennen in de hoop dat zij nu en dan ook eens sponsort, nietwaar [;)]
Misschien worden we ooit allemaal wel eens paus [:D][:D][:D]

Groetjes

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

linuxstecheltje

ah, er staat op de folder 2008/2009 zal wel eerder 2010 zijn.
beter dat ze ruim op voorhand aankondigen dan plots onaangekondigd een model in de winkel te plaatsen. kunnen we alvast wat geld op het spaarboekske zetten tegen dat ze uitkomen [:o)]

ik heb er ook nieks op tegen dat een andere fabrikant net op het zelfde moment het zelfde model aankondigd, (vb mehano met de 11/27) het kan nog goed zijn voor de prijzen.[:p]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

rgp

Dag,

Op het aankondigingsblad staat 2006-2007.  We hebben nog 2,5 maand te gaan.  Op 1/1/2008 kunnen we zeggen wat LS echt te laat heeft uitgeleverd.  1 model is al zeker: de I11BDX

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

tom007

ik heb al een voorkeur : AM 96. Als deze uitkomt dan koop ik hem direct [:D][:D]

Anarchy

Jah wat wil een mens niet van al dat Belgisch materieel? Alles dus! Maar lijkt eerder een jarenplan dus dat zit wel goed denk ik. Dat ze al maar beginnen in 2008 met hun HLE 11/12/21/27, de M6 rijtuigen en de I11 rijtuigen met BDX dat zal al goed zijn zekers?

doomslu

citaat:
Geplaatst door rgp

Dag,

Op het aankondigingsblad staat 2006-2007.  We hebben nog 2,5 maand te gaan.  Op 1/1/2008 kunnen we zeggen wat LS echt te laat heeft uitgeleverd.  1 model is al zeker: de I11BDX

Roland

Euh, Roland, op die scans die dgrr57 hier heeft geplaatst staat toch redelijk groot afgedrukt : 2008/2009. Volgens mijn bescheiden mening hebben ze dus nog bij 27 maanden de tijd... en mijn portefeuille vindt dat niet erg. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

n/a

Alle die nieuwigheden van LS zijn voorzien ten minste voor de periode 2009 tot 2016 ???[:)][:)][:D][:D][8D]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door idefix

Alle die nieuwigheden van LS zijn voorzien ten minste voor de periode 2009 tot 2016 ???[:)][:)][:D][:D][8D]

Niet zo'n gek idee, als je bedenkt hoe lang ze de I2 al aangekondigd hebben en nog steeds niet uitgeleverd ! [:0]

Even off-topic : kan Idefix zijn profiel aanvullen a.u.b. ?
Wie bent U werkelijk ?
De heren administrators zullen dit wel beamen zeker ?

Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

citaat:
Geplaatst door rixke rail
Even off-topic : kan Idefix zijn profiel aanvullen a.u.b. ?
Wie bent U werkelijk ?
De heren administrators zullen dit wel beamen zeker ?

Inderdaad...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Allemaal leuk die nieuwe aankondigingen.
Ik wacht tot ik de juste nummers van euromillions gevonden heb. [}:)] 't Zal nodig zijn als ik dat programma zo eens bekijk.

Hun lijst met (toekomstige) producties op hun website mag wel eens aangepast worden met die nieuwe aankondigingen. Zij kondigen maar aan, maar aan die lijst zie ik niets veranderen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.