Nieuwigheden LSM

Gestart door dgrr57, 08 oktober 2007, 20:45:53 PM

dgrr57

Scans verwijdert. Blijkbaar zijn er veel mensen die dit beschouwen als reclame en dit mag volgens de charte van dit forum niet.

ps.: voor alle duidelijkheid : ik ben geen medewerker van LSM, gewoon iemand die met treintjes 'speelt' en die het beu is van al die 'forum-oorlogskes' .

reps.: sorry voor mijn slecht Nederlands

Roderik

#1
Bn eik even blij dat ik niet in H0 werk!
Dat blijft maar komen!
Volgens mij heeft de ??n of andere importeur compromiterende foto's genomen op een uit de hand gelopen bedrijfsmeeting en moeten ze nu blijven Belgisch materiaal maken om hem kalm te houden. (Grapje hoor!)

Misschien kunnen de H0-ers onder ons dit afdrukken en er morgen mee naar hun baas stappen om opslag te vragen. "Baas, mijnen bruinen kan dit niet meer trekken..."

P.S. Wie heeft indertijd de kleurstelling gekozen voor die 2109 onderaan pagina 1? Miljaar! Wat moet je snuiven of roken om daar toe te komen[xx(]? Ofwel was het iemand die overgeplaatst is van de afdeling sanitair naar de verfafdeling... Ons toilet was vroeger in exact dezelfde kleur.
Always be modelling!

loebaske

#2
Heb de nieuwigheden ook gezien bij LS, in ieder geval we weten waar we voor werken, en hopelijk is dat een tien jaren plan...maar ??n ding weet ikke zeker, na tien jaar gaan we een schoon verzameling belgisch materieel op onze modelbaan hebben....[;)]

13erke

#3
Das inderdaad de vraag, hoe lang gaat het duren vooraleer al dit moois verkrijgbaar zal zijn? Ze moeten hun niet spoeien, de belgische markt heeft momenteel modellen genoeg, en de vraag is of die er over 10 jaar nog zullen zijn...

loebaske

#4
Denk dat wel Pieter, want ze produceren zoveel exemplaren dat er geen haast bij is, kijk maar naar de Mehano 77, ze staan in solden....over productie...........

ERVIN

#5
Dat het maar vlug morgenvroeg is, dan kan ik eindelijk terug gaan werken, het zal nodig zijn zo te zien, euhh, ik wil dat allemaal hebben!!![:p][:p]



Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]

Gerolf

#6
citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]
Je weet dat je maar een seintje moet geven en er komt een ploeg vrijwilligers om plaats te maken ... [}:)] [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

#7
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]
Je weet dat je maar een seintje moet geven en er komt een ploeg vrijwilligers om plaats te maken ... [}:)] [:D] [;)]

Ik ben er klaar voor ! [}:)][}:)][:D][;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rixke rail

#8
citaat:
Geplaatst door Roderik
P.S. Wie heeft indertijd de kleurstelling gekozen voor die 2109 onderaan pagina 1? Miljaar! Wat moet je snuiven of roken om daar toe te komen[xx(]? Ofwel was het iemand die overgeplaatst is van de afdeling sanitair naar de verfafdeling... Ons toilet was vroeger in exact dezelfde kleur.



De Franse gemeenschap van ons land huurde deze loc van 08/11/'88 tot 19/05/'89 enkel en all??n om de "Technorame" te slepen naar alle belangrijke stations in het zuiden des lands.  
Daarna werd ze terug in originele kleuren geschilderd.
De verplaatsingen van dit treinstel gebeurden enkel 's nachts.
Edit : deze schildering bestond dus slechts 1/2 jaar, gelukkig maar ! [xx(]
Het is dus niet echt een interessant model !
Tenzij je het hele treinstel wil nabootsen natuurlijk ![:o)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

#9
Erwin.....bob de bouwer staat al in de rails [:D][:D][:D][:D][:D]

je moet niet alles afbreken h?, alleen een paar aanpassingen en het lijkt al meteen realistisch, je weet wel h?[;)]

ERVIN

#10
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]
Je weet dat je maar een seintje moet geven en er komt een ploeg vrijwilligers om plaats te maken ... [}:)] [:D] [;)]

Ik ben er klaar voor ! [}:)][}:)][:D][;)]



@Loebaske, een paar aanpassingen, die twee moderators hebben volgens mij h??l andere plannen hoor, als je die laat doen, breken die mijn hele zolder af, en als dan alles afgebroken is dan zeggen die gasten saluu en de kost, nee nee laat maar zijn zo!![^]

SuSke

#11
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]
Je weet dat je maar een seintje moet geven en er komt een ploeg vrijwilligers om plaats te maken ... [}:)] [:D] [;)]

Ik ben er klaar voor ! [}:)][}:)][:D][;)]


De kettingzaag ligt klaar [:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

#12
citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door Roderik
P.S. Wie heeft indertijd de kleurstelling gekozen voor die 2109 onderaan pagina 1? Miljaar! Wat moet je snuiven of roken om daar toe te komen[xx(]? Ofwel was het iemand die overgeplaatst is van de afdeling sanitair naar de verfafdeling... Ons toilet was vroeger in exact dezelfde kleur.



De Franse gemeenschap van ons land huurde deze loc van 08/11/'88 tot 19/05/'89 enkel en all??n om de "Technorame" te slepen naar alle belangrijke stations in het zuiden des lands.  
Daarna werd ze terug in originele kleuren geschilderd.
De verplaatsingen van dit treinstel gebeurden enkel 's nachts.
Edit : deze schildering bestond dus slechts 1/2 jaar, gelukkig maar ! [xx(]
Het is dus niet echt een interessant model !
Tenzij je het hele treinstel wil nabootsen natuurlijk ![:o)]
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan kon je je geen aap schrikken van die kleuren [:o)] of was het omdat die 's nachts licht gaf [8D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

#13
citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ik zal mijn baan nog een beetje groter moeten gaan maken denk ik??[^]
Je weet dat je maar een seintje moet geven en er komt een ploeg vrijwilligers om plaats te maken ... [}:)] [:D] [;)]

Ik ben er klaar voor ! [}:)][}:)][:D][;)]



@Loebaske, een paar aanpassingen, die twee moderators hebben volgens mij h??l andere plannen hoor, als je die laat doen, breken die mijn hele zolder af, en als dan alles afgebroken is dan zeggen die gasten saluu en de kost, nee nee laat maar zijn zo!![^]


Zoals in het ander draadje gezegd, je krijgt een huis als een paddestoel, een groot dak op een klein huis.[;)][:)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

n/a

#14
citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door Roderik
P.S. Wie heeft indertijd de kleurstelling gekozen voor die 2109 onderaan pagina 1? Miljaar! Wat moet je snuiven of roken om daar toe te komen[xx(]? Ofwel was het iemand die overgeplaatst is van de afdeling sanitair naar de verfafdeling... Ons toilet was vroeger in exact dezelfde kleur.



De Franse gemeenschap van ons land huurde deze loc van 08/11/'88 tot 19/05/'89 enkel en all??n om de "Technorame" te slepen naar alle belangrijke stations in het zuiden des lands.  
Daarna werd ze terug in originele kleuren geschilderd.
De verplaatsingen van dit treinstel gebeurden enkel 's nachts.
Edit : deze schildering bestond dus slechts 1/2 jaar, gelukkig maar ! [xx(]
Het is dus niet echt een interessant model !
Tenzij je het hele treinstel wil nabootsen natuurlijk ![:o)]
Modelspoorse groeten,
Eric.



Toch heeft de 2109 in deze kleurstelling nog een paar andere treinen voordat hij teruggeschilderd werd...