Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

PIKO digitaal afstandsbediening

Gestart door n/a, 02 augustus 2007, 07:17:54 AM

n/a

Beste modelspoorliefhebbers,

ik ben zeer zeer recentelijk -ik heb eigenlijk juist een startset van piko aangekocht- begonnen met modelspoor in HO.

Nu heb ik deze set gekocht in Duitsland via internet, de handleiding van de digatale bediening is in het duits....

Weet iemand toevallig waar ik deze in het engels of zelf nederlands kan vinden.

Alvast bedankt.

Geert :)

Tom

In MSM is er eens een artikel verschenen over een digitale startset van Piko, maar ik zou eens even moeten opzoeken in welk nummer.
Tom

Klaas Zondervan

Op de website //www.piko.de kun je kiezen voor de taal Nederlands. Als je bij de handleidingen terechtkomt blijken die in het Engels te zijn. Daar staat een verwijzing naar het Piko digitaal handboek. Volgens die mededeling is dat alleen nog in het Duits beschikbaar, maar komt er binnenkort een Engelse vertaling.
Zoek anders zelf even rond op de Piko website, misschien kom je nog iets nuttigs tegen wat ik nog niet had gevonden.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Tom

In MSM is er eens een artikel verschenen over een digitale startset van Piko, maar ik zou eens even moeten opzoeken in welk nummer.

"Digitaal instappen met Piko" in MSM 55...
Inhoud van alle Modelspoormagazines, te vinden op de site van Gerolf (http://meb.gerolf.be), onder "Home -> Terzijde -> Downloads"
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

n/a

Beste helpers.

bedankt voor de reacties,

ik heb inmiddels de nederlandse versie en de engelse.

Indien ik er iemand een plezier kan mee doen mail maar:

wijns.geert@gmail.com

Stieven76

Hey Geert,

Ik zou een digitale Piko set (enkel de controller) kunnen kopen voor een goede prijs.
Wat zijn jou ervaringen met Piko digitaal? Je mag me ook de handleiding in het nederlands en engels bezorgen als je wil.

Ik ga ook wel een topic aanmaken voor Piko digitaal vs de Roco MM omdat mijn persoonlijjke voorkeur wel eerder naar de MM gaat. Ook wel omdat ik Piko digitaal totaal niet ken.

Stieven

Stieven76

Woeahaha  ;D ;D ;D

Nu zie ik net dat dit een topic van 2007 is.. Dit zal wel zo dood als een pier zijn denk ik  ;D  ;D
Ik had dit gevonden met de zoekfunctie op het forum maar niet naar de datum gekeken..