Ettelbruck

Gestart door stefan rosiers, 30 mei 2007, 15:06:28 PM

Tom

Kan er iemand foto's tonen voor diegene die niet hebben kunnen gaan.
Tom

5183

door de examens heb ik niet kunnen gaan [:(!]

@tom op de website van wallorail kunt u het konvooi zien die naar  Ettelbreck rijdt
http://www.wallorail.be/actu/actumois.htm

n/a

Voor degene die niet konden gaan een paar foto's.

doomslu

Mooi !

Wie wil meer ??

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

trainfreak

Een 01[:0]

Kwas toch beter gegaan denk ik[B)]

Prachtige foto's!!!

Meer van dat aub[:I]
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

Speciaal voor jou, Dimitri.

Frank_N

WOW!!! Een echte BR01!!, en dan ook nog onder stoom.......

Groet van Frank.
Groet van Frank

stefan rosiers

Zaterdag was deze niet aanwezig

wisselstromer

daar ga ik mss volgend jaar ook heen
twas precies de moeite
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

T03

Ik ben Zondag geweest, leuk om eindelijk is die 64 te zien die zolang onderweg was. Een van de machinisten vertelde mij dat hij einde deze maand te zien zal zijn op "hun" ligne du Bock lijn voor het 100 jarig bestaan van lijn 128. Ook de 29013 is van de partij.
voor meer inf zie:  http://www.pfttsp.be/

Spoorse Groetjes
Marc

"I have a train riding in my brain"

Tom

Van welke spoorwegmaatschapij is die blauwe Nohab?
Tom

Arbeco

Tom, volgens mij is die blauwe Nohab van een Duitse vereninging, er stond in een informatieboekje dat in Ettelbr?ck werd uitgedeeld dat zondag de Ulmer Eisenbahnfreunde met Nohab V 170 1143 uit Stuttgart zouden komen. Kan me ook nog herinneren dat deze loc na dienst te hebben gedaan bij een Duitse prive-firma is verkocht aan die club.

Groeten Len.
Old diesels never die...

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Arbeco
Kan me ook nog herinneren dat deze loc na dienst te hebben gedaan bij een Duitse prive-firma is verkocht aan die club.

Hoeveel kost zo'n loc dan?

doomslu

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Arbeco
Kan me ook nog herinneren dat deze loc na dienst te hebben gedaan bij een Duitse prive-firma is verkocht aan die club.

Ik denk iets meer dan een M?rklin-loc. [:D][:D]

Nu even serieus : @wisselstromer : ik vrees dat dit een ??nmalige gebeurtenis was ter gelegenheid van het feit dat Ettelbr?ck 100 jaar geleden een stad is geworden. Maar voor mijn part mag het volgend jaar weer georganiseerd worden.

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Hier bij ons verkopen ze hun afgedankt materieel aan de schrootprijs denk ik, voor wagons ben ik er zeker van, voor locs twijfel ik[;)]
Spoorse groeten
Dimitri