Ettelbruck

Gestart door stefan rosiers, 30 mei 2007, 15:06:28 PM

stefan rosiers

Is er hier iemand van plan om in het weekend van 9-10 juni naar de opendeurdag in ettelbruck (luxemburg) te gaan. Weet er iemand van vorige jaren of het de moeite in om te gaan?

doomslu

Ik ga (maar voor mij is't niet zo ver [;)])
Als alles meezit lezen jullie daar misschien iets over in MSM 62.

Ik weet niet of het een jaarlijks weerkerend evenement is. Ben er nog nooit naar toe geweest.

Voor wie meer wil weten, de link :
http://www.ettelbreck100.lu/index.php?module=train&page=festivity&PHPSESSID=nv1mvtt2p8504gre15t0tv7c83
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

De P8 van het TSP gaat er blijkbaar ook zijn ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

D_Loc

Ik ben ook van plan te gaan. Ik kijk vooral uit naar de gereviseerde Westwaggon. Hopelijk kan ik er ook nog een leuk geluidje van opnemen zodat ik er een Loksound van kan maken wat ik in het model kan stoppen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Ik heb deze avond de brochure eens doorgelezen die vandaag in mijn brievenbus zat (en ook te downloaden is vanaf de website).
Het gaat hier om een ??nmalig evenement naar aanleiding van het feit dat Ettelbruck precies 100 jaar geleden een 'stad' werd. Stel jullie bij het woord 'stad' in Luxemburg niet te veel voor... [;)]

In ieder geval belooft het wel een boeiend weekend te worden met stoom- en dieseltreinen. Jawel 'onze' 64.169 van het TSP zal er ook zijn, alsook een aantal bolle neuzen, evenals enkele oldtimer-bussen.
Verder zijn er een paar spoorbanen te zien en een modelspoorbeurs.

Ik zal eventjes niet thuis zijn dat weekend [:D].

trainfreak

Waarom moet dat net voor de examens vallen???[:(!]

Spoorse groeten
Dimitri

T03

Ben effe gaan kijkenen dat ziet er heeeeel goed uit.
Als ik dat weekend vrij ben (examen gitaarles in aantocht)
ga ik zeker. Bedankt voor de tips beste modelspoorkollega's.
Groetjes
Marc
"I have a train riding in my brain"

ronny-vdv

Zou de type 64 van TSP ook op zaterdag aanwezig zijn ?

Want zondag kan ik niet gaan, want ik ben bijzitter op de verkiezingen.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Waar staat dat ergens?

Ik kan het nergens vinden op de TSP-website, en ook niet op die van Ettelbreck.
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Waar staat dat ergens?

Ik kan het nergens vinden op de TSP-website, en ook niet op die van Ettelbreck.

Je moet de folder downloaden (http://www.ettelbreck100.lu/resources/pdf/programme100enaire.pdf?PHPSESSID=nv1mvtt2p8504gre15t0tv7c83)

Het staat op pagina 26.
Opgelet ! Ik lees daar : Sonderz?ge am 10 juni 2007. Blijkbaar alleen op zondag.

trainfreak

Ok bedankt!
Zal dit weekend proberen kijken, de pc is hier w??r naar de kl*t*n!
Spoorse groeten
Dimitri

Arbeco

Ook ik ga vanuit Zeeland de verre reis maken, ben toch wel 's benieuwd naar wat er staat daar, heb op de links gekeken en denk dat 't best wel goed komt!!

Groeten Len
Old diesels never die...

doomslu

Wie zal er morgen zijn ?
Ikke wel (normaal gesproken). [;)]

stefan rosiers

Doen! het is zeker de moeite vandaag heb ik wel geen modelbanen gezien, misschien door het slechte weer.

Arbeco

Ik ben zaterdag geweest, en vond het de lange reis meer dan waard! Prachtig om de "Bolle Neuzen" weer 's in 't echt te zien, ook het andere materieel mocht er zijn. Ook het weer was ons (later) goed gezind, al hebben we op de heenreis een paar fikse buien gehad. Toen we aankwamen, werd het echter droog en lekker weer. Heb de nodige fraaie foto's kunnen maken, ook van de cabine's van de loc's en dergelijke. Voor een spoorfan een leuke dag!

@ Stefan: de modelspoorbanen stonden opgesteld in het schoolgebouw, in de straat tegenover het station.

Groeten Len
Old diesels never die...