MW41

Gestart door Peter, 07 mei 2007, 18:47:07 PM

doomslu

Blijkbaar ook bij ons aller tufken te verkrijgen...

... jurgen... [:p][;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

Nog een beetje info:

De versie met Sound:

Decoderfuncties:
F0: lichten aan / uit
F1: geluid aan / uit
F2: hoorn 1
F3: hoorn 2
F4: aflaat van perslucht (remsysteem)
F5: conducteursfluit
F6: Modus rangeren (werkt bij zeer lage snelheden)  
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Anarchy

Dank voor de info Tufken. Ziet er voldoende uit he!
Kan je ons al iets vertellen over de rijeigenschappen?

modelbaanHO

Ik heb hem !!
Zojuist bij Patrick gekocht. Mooi model.
Zeker zijn prijs waard.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Ludwig

Weet iemand wanneer de 4126 AC sound (2543) versie leverbaar is ??
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

mardelat

Deze morgen bij CLDECOR gaan halen. Prachtig machien, is volop aan het inrijden, loopt zeer goed, maakt een beetje lawaai, maar te verwaarlozen. De kortkoppeling kon,voor de puritein dat ik ben, wel iets beter, een volledige aaneensluiting zou beter staan.
Marcel

Anarchy

Graag foto's [:p]

thalysken

citaat:
Geplaatst door tufken

Nog een beetje info:

De versie met Sound:

Decoderfuncties:
F0: lichten aan / uit
F1: geluid aan / uit
F2: hoorn 1
F3: hoorn 2
F4: aflaat van perslucht (remsysteem)
F5: conducteursfluit
F6: Modus rangeren (werkt bij zeer lage snelheden)  

tufken,

Zijn dit echt alle sound die er in zitten? Op de site van esu kan je de geluiden downloaden. En daar is onder andere railklank en nog een paar andere sounds te horen.

Alvast bedankt,
Thijs

Anarchy

De AC versie binnen 2 ? 3 weken.

13erke

@ Thalysken, als je wil kan je die klanken in je decoder laden, maar aangezien je in motorola formaat je maximaal 5 functies kunt definieren, zijn er keuzes gemaakt. Indien je het geluid van een compressor niet wilt, maar een conducteursfluit bijvoorbeeld kan je dat veranderen. Gewoon iemand vinden (een handelaar misschien) die een lok programmer heeft, die kan via de pc je geluiden dan wijzigen.

thalysken

citaat:
Geplaatst door 13erke

@ Thalysken, als je wil kan je die klanken in je decoder laden, maar aangezien je in motorola formaat je maximaal 5 functies kunt definieren, zijn er keuzes gemaakt. Indien je het geluid van een compressor niet wilt, maar een conducteursfluit bijvoorbeeld kan je dat veranderen. Gewoon iemand vinden (een handelaar misschien) die een lok programmer heeft, die kan via de pc je geluiden dan wijzigen.

Zou het niet mogelijk zijn om een soundecoder te kopen van de 55 van vanbiervliet en dan de sounds te veranderen? Het zou natuurlijk een dure bedoening zijn maar het is maar een vraag.

Alvast bedankt,
Thijs

ERVIN

Ik heb ??n dag in het buitenland verbleven voor mijn werk en juist op die dag brengen ze de 41er uit, ik heb hier dus weeral heel wat gemist, en mannen hoe doet hij het eigenlijk, zijn er onder mijn collega's ook al bij die twee stellen hebben gekocht, en hoe sluiten die tegen mekaar aan dan, en hoe zijn de rij-eigenschappen, ik wil er alles over weten, ik heb 3 stellen besteld(voorlopig), mss enkele foto's? Please.[:I]

Jurgen

Ervin, een paar reacties terug staat er een berichtje van mardelat (Marcel).
Volgens hem maakt de motor een beetje lawaai dat te verwaarlozen is en kon de kortkoppeling beter voor hem.

Misschien kan je eenns een foto plaatsen Marcel? Dan kunnen wij ook een oordeel vellen.

Ondertussen heb ik van Olaerts een mail gekregen dat de AC versies nog 2 tot 3 weken zullen duren. [:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mardelat

Ja Jurgen, foto's plaatsen dat is voor mij hetzelfde als mij te vragen naar Pluto te vliegen; nen ouwe kraker als ik (70 ondertussen) heeft altijd de zoons nodig om zo iets te doen (en die hebben nooit tijd h?). Ik heb hen al een jaar gevraagd om mijn bouwwerk op computer te zetten zodat ik het jullie kan laten zien, maar ja... (het gaat om de lokotraktor van Grandt Line, prachtig machientje dat nog goed rijdt ook). 't Zal dus voor later zijn.
Marcel

Break302

[/quote]Zou het niet mogelijk zijn om een soundecoder te kopen van de 55 van vanbiervliet en dan de sounds te veranderen? Het zou natuurlijk een dure bedoening zijn maar het is maar een vraag.

Alvast bedankt,
Thijs
[/quote]
Dag Thijs
Je kan om het even welke decoder kopen en het geluid veranderen, dat moet nu niet bepaald dat van de 55 zijn.
Je moet gewoon iemand hebben die voor U het nieuw geluid kan plaatsen, ofwel zelf een Programer kopen en het zelf doen wat niet moeilijk is.

Jos