Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

MSM 254

Gestart door doomslu, 20 januari 2025, 10:32:20 AM

doomslu

Indien de post zijn werk goed doet, hebben de abonnees MSM 254 wellicht al eind deze week in de bus.

Lees hier de nieuwsbrief

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

En wanneer in de dagbladhandel Luc?

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Net uit de brievenbus gevist. Dankzij de plastic folie in onberispelijke staat. De rest van de post is doorweekt door regen en wind ongelezen in de papierbak gedropt. De plasticfolie is reeds vertrokken met de PMD zak voor recyclage. Nu kan ik mij over de inhoud buigen  ;)

SuSke

hier ook in de bus gevonden maaar de anders zo stevig gelaste folie was los gescheurd.
Gelukkig op tijd uit de bus gehaald.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

59erke

Oei, hier nog niks ontvangen. Meestal is het hier altijd wel snel, zal voor maandag zijn. 
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Jurgen

Citaat van: 59erke op 24 januari 2025, 17:46:14 PMOei, hier nog niks ontvangen. Meestal is het hier altijd wel snel, zal voor maandag zijn. 

Hier ook dan waarschijnlijk, samen met de reclame van 'den aldi'!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

D_Loc

Zojuist in Zoetermeer bezorgd
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

stoomlokje

hier gisteren in de bus terechtgekomen.
grtjs
saskia

guy holbrecht

Ik blijf voorlopig op mijn honger zitten. De libelle van madam was er wel, maar mijn MSM nog altijd niet.

Michael

Vandaag in Swifterbant bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 24 januari 2025, 19:53:38 PM
Citaat van: 59erke op 24 januari 2025, 17:46:14 PMOei, hier nog niks ontvangen. Meestal is het hier altijd wel snel, zal voor maandag zijn. 

Hier ook dan waarschijnlijk, samen met de reclame van 'den aldi'!  ;D

Hij was er, maar hij ligt nog steeds ingepakt.  ;D

Heiligschennis, ik weet het...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

trainspottingjr

Huidig nummer nog steeds ni ontvangen hier, elke dag rennend naar de brievenbhs maar telkens nougatbollen
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW