Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Weer zo'n idioot...

Gestart door doomslu, 11 juli 2024, 19:14:48 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Het is niet alleen aan overwegen , als je ziet hoeveel mensen er de straat oversteken zonder te kijken ,  vlak naast een vrachtwagen gaan rijden terwijl er toch een gigantische plaat met'angles morts 'ophangt (zelf gezien onlangs) het is om schrik van te krijgen .

rgp

De ENIGSTE manier om aan het incivisme een halt toe te roepen, is om keihard repressief op te treden, ook financieel (en laat de geitewollesokken maar jammeren)

De rest helpt niet.

Roland

hermanvk

Wacht even: hoe noemde die man ook al weer? Ach ja: Darwin.... survival of the fitest
Net mijn oude M-rail (40+ jaar) teruggevonden...:thumbup:

D_Loc

Yep, dit was er bijna een voor de Darwin award. Hij grijpt er net naast...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Boemeltrein

Echt, eerlijk, ik heb geen spatje medelijden als die nooit meer thuis komt, het is geen pech, het is gewoon arrogantie, lak aan elke wijze regel, ik doe wat ik wil en niemand gaat zeggen wat ik moet doen, bon, dus letterlijk kruis erover, als je zo dom en idioot bent in arrogantie, wel,het zij zo, je bent uiteindelijk gewoon verantwoordelijk voor je daden, geen excuses, geen gepamper...laats nog een video gezien van 3 amerikaanse meisjes die een "selfie" gingen nemen tussen de " sporen, naast een voorbij denderende goederentrein, alleen....ze hadden niet gemerkt dat er lange de andere kant ook een goederentrein kwam aangereden, het gevolg kan u denken...

Herwig

 Vind ik leuk                         " 1 persoon vindt dit leuk."

Echt wààr?

ACFI

Het zal je kind maar wezen.

ACFI

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rochevalien op 11 juli 2024, 19:53:08 PMHet is niet alleen aan overwegen , als je ziet hoeveel mensen er de straat oversteken zonder te kijken,
oortjes zijn hier de oorzaak zouden moeten verboden worden ! Die leven bij het dragen op een andere planeet !

Floris

KNOLRAAP! EN LOF! SCHORSENEREN!

EN PREI!

hermanvk

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 juli 2024, 23:08:44 PM
Citaat van: Rochevalien op 11 juli 2024, 19:53:08 PMHet is niet alleen aan overwegen , als je ziet hoeveel mensen er de straat oversteken zonder te kijken,
oortjes zijn hier de oorzaak zouden moeten verboden worden ! Die leven bij het dragen op een andere planeet !
Niet echt... we moeten stoppen met almaar meer een "pamper regering" te creëren....
Net mijn oude M-rail (40+ jaar) teruggevonden...:thumbup:

janieburton

#11
Citaat van: Boemeltrein op 11 juli 2024, 21:02:32 PMEcht, eerlijk, ik heb geen spatje medelijden als die nooit meer thuis komt, het is geen pech, het is gewoon arrogantie, lak aan elke wijze regel, ik doe wat ik wil en niemand gaat zeggen wat ik moet doen, bon, dus letterlijk kruis erover, als je zo dom en idioot bent in arrogantie, wel,het zij zo, je bent uiteindelijk gewoon verantwoordelijk voor je daden, geen excuses, geen gepamper...laats nog een video gezien van 3 amerikaanse meisjes die een "selfie" gingen nemen tussen de " sporen, naast een voorbij denderende goederentrein, alleen....ze hadden niet gemerkt dat er lange de andere kant ook een goederentrein kwam aangereden, het gevolg kan u denken...

Ja, maar het is maar je zoon of dochter.

Gunter, hij is arrogant en hij heeft lak aan regelgeving en hij is een complete idioot; ik begrijp je woede en frustratie maar ik heb het wel moeilijk met een paar woorden in je posting.

Eerlijk ik ben blij dat hij gelukkig het overleeft heeft (ik denk ook aan de nabestaanden indien dit slecht had afgelopen) en hij zal dit geen 2de keer doen.

Laat hem maar voor de kosten opdraaien, zeer zware boete, en straffen met een veroordeling en een vermelding op het strafblad, eventueel hem verplichten om in de scholen dit persoonlijk te gaan uitleggen om zo de jeugd te sensibiliseren,  enz...

Dat filmpje van die 3 vrouwen in de USA, had ik al een paar dagen voor dat hier de link werd geplaatst gezien maar wou de link niet plaatsen omdat ik het zo tragisch vond.
 
Ergens is er ook op YT een filmpje te vinden mbt tot een filmploeg die op een brug ging filmen waar het ook is mis gegaan.(ik weet niet meer of ze nu wel of geen toelating hadden)
 

raf

iedereen denkt hier aan het geluk dat die onnozelaar (sorry ik vind geen ander beschaafd woord voor die persoon) heeft gehad
maar ik lees nergens iets over de machinist hoe die zich moet gevoeld hebben .je zit daar in je cabine en ziet die onnozelaar de slagbomen negeren .volle bak in de rem maar je weet dat je niet stil komt en misschien nog reizigers die je vervoerd die ook gewond geraken.
die man heeft bijstand nodig want ik verzeker je die voelt zich niet goed hoor .
alles begint eigenlijk bij de ouders van die onnozelaar.NEEN DAT HEEFT MIJN ZOON NIET GEDAAN DAT DOET DIE NOOIT.het is steeds iemand anders zijn fout maar nooit die van hun zoontje .er word niet meer aangeleerd om verantwoordelijk te zijn voor wat je gedaan hebt .
de ouders laten opdraaien voor de kosten van zowel de trein ,de stilstand op het spoor (kost miljoenen per minuut)als ook de kosten voor de bijstand van de machinist (paar dagen werk onbekwaam).
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Boemeltrein

Janie, mijn reactie komt misschien hard over maar iemand uit mijn naaste omgeving heeft het meegemaakt, ene die dacht dat er 's nachts geen treinen rijden.. die man was machinist van een goederentrein, ene stak toch de gesloten overweg over maar werd gegrepen......de machinist zelve is nooit meer in de stuurcabine gestapt...dit heeft een enorme impact op de bestuurders. Enkele jaren geleden zagen we het perfecte voorbeeld...notabene door renners van de Tour de France, de kijkers konden toen live zien hoe renners de gesloten overweg negeerden met een aanstormende TGV....

rgp

Janie,

Je hebt moeite is het begin van het gepamper en de miserie.

Dus  neen ik heb er geen moeite mee en eigenlijk zou hij met foto en naam in de gazetten moeten staan (fuck the privacy)

Roland