werken met mifo shape

Gestart door den T, 02 juli 2024, 09:28:58 AM

den T

beste
Mifo shape lijkt mij mooi spul, maar waar koop je dat?
groetjes Julien

just4fun


RoDY

Citaat van: den T op 02 juli 2024, 09:28:58 AMbeste
Mifo shape lijkt mij mooi spul, maar waar koop je dat?
groetjes Julien

Gewoon als weetje: In Modelspoormagazine nr 244 op pg 51 staat er een leuk artikel over de werking met Mifoshape in een diorama en in nr 247 op pg 60 een uitleg over het product zelf..

Metpetergaathetbeter


RobVille

I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

SuSke

#5
Net de workshops bij MTD gemist dus.

20240608_154621 by Frans Peeters, on Flickr

20240608_160743 by Frans Peeters, on Flickr

20240608_175135 by Frans Peeters, on Flickr

20240615_161856 by Frans Peeters, on Flickr

20240629_165040 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

den T

dankuwel voor jullie reacties
Julien

perk

Het is machtig hoe een stuk lelijk schuim met hoeken en bulten kan veranderen in zulks prachtig landschap.

Michael

Ha Frans, leuk om hier weer de foto's terug te zien, het is een prachtig stukje geworden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Bedankt Patrick en Michael.
Eigenlijk is zelfs zo'n klein ding ook nooit echt "af". Er moet nog water in de beek, een afsluitng rond de wei, wasdraad boven het spoor, een paar jonge dennen, enkele everzwijen in het bos, een specht in een boom, een salamander inhet water, hier en daar nog een mus of mees in het struweel, ... maar we hebben tijd. Als het maar "zichtbaar klaar" is tegen eind augustus.

BTW: dit diorama doet NIET mee aan de wedstrijd op de MSM-tentoonstelling, daarvoor is het net te groot.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.