MSM 237

Gestart door doomslu, 19 juni 2023, 11:10:14 AM

svvander

Hier ook goed teogekomen... maar ik heb een klacht! Veel te veel leuke artikels... ik ga deze weer te snel uitgelezen hebben.  ::)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Onze excuses, Sven.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

nog steeds niets  >:(
Had verwacht na weekje op reis hem gisteren te vinden maar nada
Greetz

Thommy

Kautenbach

Hiervook binnen, gister al :D

Helemaal vereerd om juist zo in deze editie te mogen staan, tussen deze topper, prachtig vakantie exemplaar

Dieter

Hier ook nog niets in de bus.

Maar begin me nu af te vragen of m'n abonnement nog loopt.
Krijg je hier nog een bericht van, als je abonnement bijna ten einde is?

Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

doomslu

Citaat van: Dieter op 09 juli 2023, 14:00:06 PMHier ook nog niets in de bus.

Maar begin me nu af te vragen of m'n abonnement nog loopt.
Krijg je hier nog een bericht van, als je abonnement bijna ten einde is?


Je krijgt een mailtje. Kijk steeds je spams na!

Wacht misschien nog een dagje of twee, ze zijn eindelijk in de brievenbussen aan 't vallen.
Komt hij dan nog niet, stuur dan een mailtje naar de abonnementendienst.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Durango

Bij mij is ie zaterdag in de bus gevallen.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

Ik ben wel reuze benieuwd naar de commentaren nu.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#68
de commentaren ? Vele mooie banen die bij mij (volgens mijn interesses) allemaal in iets verschillend uitblinken. Ardeens, industieeel, eenvoud, paradestuk,verstedelijkt maar als iets moet gekozen worden dan is Floris net mijn meest favoriete met een neuslengte onder het motto hoe bouw ik iets dat er niet alleen prachtig uitziet maar bovendien er nog HEEEEEEEL realistisch uitziet.

Anderen hoeven niet te klagen voor de rest van de banen hetzelfde gehalte eerbied en bewondering !

Misschien een kleine commentaar bij nieuwigheden" als van een goederenwagen de zoveelste uitvoering  uitgebracht wordt graag de nr(ja nummertjesgek hier ondertss een treintje met een 30tal Essowagons met veelal verschillend nr's samengespaard door de tijd (waarvan een stukje te zien was op de baan op verplaatsing elders bij "inzet Belg. loc's") deze is blijkbaar .............264-9 (Marklin, B-Models,Marklin, Piko, OBB,Roco,..... er zit één Armita OBB dievoor Esso zwitserland reed).

Bob, Piko zou voor dezelfde trein Franse uitvoeringen ook kunnen maken, toch maar eens overwegen (al dan niet met of overschilderde ESSO logo's ........)

evan

Hier is de postbode net langs geweest, maar weer geen MSM...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

just4fun

Hier stak het boekske in de bus. 't Was nog warm van de drukpersen (of zal dat zijn omdat de zon op de brievenbus schijnt?).
't Is verhuisd van de brievenbus naar de reiskoffer om, bij het nuttigen van een glas wijn, gelezen te worden onder de Franse zon.
Paul

Thommy

Vandaag eindelijk ook ontvangen. Snel eens gebladerd en aan de kant om mee te nemen op de volgende trip
Greetz

Thommy

bumper

In Ranst ook ontvangen. Weerom met volledig gescheurde verpakking, maar toch niet beschadigd.

Ludo.
 

doomslu

Citaat van: bumper op 11 juli 2023, 22:36:54 PMIn Ranst ook ontvangen. Weerom met volledig gescheurde verpakking, maar toch niet beschadigd.

Ludo.
Ligt het aan de brievenbus of een onvoorzichtige postbode?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Heeft er zich al iemand ingeschreven voor de zomeruitdaging van het TSP?

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *