Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Eerste foto's stuurrijtuig M6

Gestart door 13erke, 31 oktober 2006, 15:17:05 PM

Greg

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

stefan rosiers

Moet ze in cw mechelen nog buffers monteren ofzo?

trainfreak

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

Moet ze in cw mechelen nog buffers monteren ofzo?



Ik denk niet dat daar buffers opkomen.
Gewone stelletjes met GF koppelingen hebben ook geen buffers[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

Anarchy

MS met GF koppeling hebben inderdaad geen buffers, maar daar kan je het niet mee vergelijken. Het kan goed zijn dat er nog buffers op moeten.

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Anarchy

MS met GF koppeling hebben inderdaad geen buffers, maar daar kan je het niet mee vergelijken. Het kan goed zijn dat er nog buffers op moeten.



Ow ja, je hebt gelijk. De buffers moeten e nog op, er is ruimte voor voorzien:
Spoorse groeten
Dimitri

nmbs

citaat:
Geplaatst door doomslu

Vreemd, die rode lamp.



De sluit- en frontverlichting moet nog getest en gekeurd worden door de NMBS. Tot zolang wordt er een eindsein van de locomotief opgehangen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Nieuwe stuurstandrijtuigen al gezegend met grafitie?

[/img]
Tom

ERVIN

Maar all?? nu toch, hoe is dat nu toch mogelijk, wie doet nu toch zoiets, zo'n mooi rijtuig en dan al direct met die vuile gravity erop, het is een schande!!![V]

Greg

citaat:
Geplaatst door Tom

Nieuwe stuurstandrijtuigen al gezegend met grafitie?

[/img]



pff, jammer [}:)]
Maarja hoe erg het ook is, degene die dat doen hebben geen besef van wat ze doen.
het is iets dat nu eenmaal altijd zal bestaan.[V]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Jurgen

Mja, das rap. Misschien een idee voor een recordpoging. Om ter snelst een splinternieuw rijtuig bekladden. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

Zulk een kerels moesten ze inspuiten met grafity, en dat ik om ter lelijkst, dan weten ze ook wat het is belachelijk te staan.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

diesels

Vergeet niet dat er ook onder ons spoorwegliefhebbers daders van de kostbare vernielzucht die graffiti (korte a, lange i, dus tweemaal f en eenmaal t) heet zitten. Zo was er in NL na de opkomst van een grote yahoogroup ineens een golf van het bekladden van bijzonder geschilderd en nieuw materieel. Niet toevallig dus. Helaas onuitroeibaar in Belgi? en Nederland, daar waar het in sommige landen nauwerlijks lijkt voor te komen...

Overigens vind ik wel dat de NMBS in dit geval wel wat haast had mogen maken met het schoonmaken, het is immers toch een opzienbarend paradepaartje en door het zo in de kijker te zetten (maar daar werken wij dus aan mee op deze manier) werk je het dus juist in de hand.

groeten Sicco

wisselstromer

ik rij thuis rond met duitse zilverlingen en daar MOET graffiti op

alle da vind ik
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Havoc

Scharfenberg koppelingen hebben geen buffers nodig. Voordeel is dat tegelijk ook alle electrische en pneumatische verbindingen gemaakt worden zonder dat er ook maar iemand voor nodig is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.