Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Märklin museumwagen 2021

Gestart door traxx2837, 20 december 2020, 08:50:50 AM

traxx2837

Märklin heeft de museumwagen voor 2021 gepresenteerd: https://www.maerklineum.de/

De engelstaligen lachen zich een breuk.... ;D ;D

eve

Geef zoiets kado...
Ge kunt zo een mep verwachten.

Mvg, Erik

wouterdt

gelukkig dat er een mes bijzit...
Ik heb zo ene waar er houten blok opligt, ik voel mij bedrogen  ::)

Thommy

Citaat van: eve op 20 december 2020, 09:01:12 AM
Geef zoiets kado...
Ge kunt zo een mep verwachten.

Mvg, Erik

Mja, der zijn auto modellen die een andere naam krijgen omdat de 'normale' naam een vloek/scheldwoord/... is in andere talen. Marklin zou dit toch ook moeten beseffen dat bepaalde woorden een andere betekenis hebben
Greetz

Thommy

eve

Omdat "LL" in het spaans uitgesproken wordt als "LJ" werd de luxeversie van een model Citroen Pallas in Spanje Citroen Palas...
Mvg, Erik

SuSke

Langs de andere kant kan die Duitse messenfabrikant er ook niets aan doen dat de stichter zo heet. Het is een normale "Duitse" naam.
Daar gaat Märklin ook niets aan doen, tenzij met een ander in zee gaan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alberke

Citaat van: eve op 24 december 2020, 08:33:40 AM
Omdat "LL" in het spaans uitgesproken wordt als "LJ" werd de luxeversie van een model Citroen Pallas in Spanje Citroen Palas...
Mvg, Erik
En wij hadden een Citroën Lemon; laat dat nu het woord zijn voor een kolossale miskoop zijn aan de overkant.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D