40 jaar stof

Gestart door Alberke, 01 oktober 2020, 14:42:31 PM

mahtoska1

Het is lekker gezellig daar op het pleintje. Op het kerkhof is het wat droefiger zo te zien.
Ik vind al die mini tafereeltjes wel leuk.

Havoc

De markt geraakt gevuld. Maar het mag nog wat meer volk voor mij.

Wat mij nu opvalt (ja, ik ben niet van de rapste, ik weet het) is dat die pantograaf van de tram zoveel naar links staat. Stond die niet meer in het midden?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Alberke

Citaat van: Havoc op 19 augustus 2021, 22:12:51 PM
De markt geraakt gevuld. Maar het mag nog wat meer volk voor mij.

Wat mij nu opvalt (ja, ik ben niet van de rapste, ik weet het) is dat die pantograaf van de tram zoveel naar links staat. Stond die niet meer in het midden?
Tenzij de Ferivan een grote boeboe heeft gemaakt staat die juist  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Zal er dan ene van de TOA zijn, ginder in 't Stad doen ze altijd iets anders :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michiel

Dat ziet er HEEL leuk uit! Die scheve danser(s) nog recht zetten, iets meer volk op het plein en 't Is perfect.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Leuke tafereeltjes. Zeker blijven posten want ik volg dit wel.  ;D
Leuk baantje trouwens!

janieburton

Citaat van: Alberke op 17 augustus 2021, 19:53:12 PM
Een overzichtje:
(let niet op die Canadees, die is verloren gereden!)
overzicht by Hugo Albert, on Flickr

Leuk klein fantasie baantje met leuke mini scenes.
 

Alberke

Linksboven is nog een gat dat een bestemming zou moeten krijgen; er was een tennisveld oorspronkelijk.
Suggesties?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Peter

Waarom geen cafe met terras?
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: Alberke op 22 augustus 2021, 12:00:52 PM
Linksboven is nog een gat dat een bestemming zou moeten krijgen; er was een tennisveld oorspronkelijk.
Suggesties?
Als je dat gat links van de tank bedoelt, zou je die tank daar niet plaatsen? Met nog een parkje of zo, monument voor de gesneuvelden met een krans of eeuwige vlam. Op de plaats van de tank zou dan een terras met aubette kunnen komen. Is ook wat logischer met de winkeltjes onder de bogen en tram op dezelfde hoogte.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Ik zou er de stadssfeer versterken, met de achtergevels van vrij hoge woonhuizen op z'n Belgisch met uitbouwtoiletten, wasdroogbalkons, onderaan compacte koterijachtige uitbouw waarvan het geheel die rechthoek inneemt, en doorloopt over het platform erachter, waar de golfplaten op liggen. De tunnelopening dan aanpassen naar een beter passend betonvariant.

Kortweg: stadskoterij-wildgroei.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Alberke

Lichtjes branden terug... :)
sfeertje by Hugo Albert, on Flickr

sfeertje2 by Hugo Albert, on Flickr

sfeerje3 by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

rgp


just4fun