Nieuw nmbs model

Gestart door treinliefde, 12 oktober 2006, 16:52:09 PM

ronny-vdv

Ik denk dat LSM een veel mooier model op de markt zal brengen.

Of is er een akkoord gemaakt tussen Olaerts en LSM dat LSM de lok exclusief voor Olaerts produceert ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

treinliefde

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door treinliefde

En dan was iedereen al kwaad over MIJN leugens....

Ik weet het al 3-4 maand

Hele goede reclame stunt,zo zie je maar weer waar je een forum voor kunt gebruiken.
Of is het misschien misbruiken.
Mijnheer treinliefde,mij maak je niet wijs dat je geen heel hechte banden met de fabrikant heb.
probeer het dan ook maar niet.

wim ysbeer

Beste Wim,

@ Wim    Ik heb geen banden met niks of niemand,

@ Ronny  En het model wordt niet geproduceerd door LS

doomslu

Dit is nu echt het laatste model waar ik zit op te wachten. Sorry, maar ik vind een 15 niet mooi. Ieder zijn smaak h
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ludwig

Aha,ik zat er toch niet naast met mijn gok .[:D]
Maar volgens mij waren meerdere mensen op de hoogte,getuige daarvan zijn de vele aanbiedingen op veilingsite's op het inernet van allerhande type 15 locomotieven .
Het kan toeval zijn maar toch [}:)]
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

tufken

Ik had er ook al over gehoord van een klant,

die had die kap al gezien enkele maanden terug
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Greg

Mja, dus het was toch een loc. Alleen stel ik me de vraag of het al dan niet verstandig is om PROBEREN onder de duiven te schieten van LSM.
Maarja er zijn wel wat redenen voor. We zien wel wat het wordt zowel LSM als dit.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Ludwig

En wil treinliefde zich dan nu bekend maken...[:(!]
Of gaat het nu echt om een reklame trukje ??
Slecht nieuws anders want deze manier van werken heeft op mij nu net het andere effect .
Dus zolang wacht ik wel op L.S MODEL
LUDWIG
p.s en moest de web site van Olaerts daan nu ook weken voor aan halve mogelijkheid werken ???
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Break302

citaat:
Geplaatst door Tom

Amai, die schieten wel ferm onder de duiven van LS Models.
Ik vind het vervelend worden dat bovenop al die Belgische nieuwigheden van de grote merken om nog eens aparte winkeliers moeten komen met nieuwe modellen.
Van andere schalen kan ik nog verstaan maar voor HO vanaf periode IV wordt het echt teveel.
Ik zal hem zeker niet kopen, die van LSM misschien maar niet van Olaerts.

Beste trein vrienden.

Eerst even mijn reactie over de quiz hier en de uitlatingen aan het adres van treinliefde.
Ik ben als vrij directe kennis van TreinShop Olaerts al op de hoogte van dit project van bij de eerste dagen en heb eerlijk gezegd ook dikwijls op mijn tanden moeten bijten om het goede nieuws niet te verspreiden.
Wat betreft het onder de duiven schieten van LSM, wil ik U met deze uit Uw droom halen. Het was namelijk LSM die zijn 15 aankondigde na het ter horen komen van het feit dat Olaerts met de 15 kwam waarvan de planning op dat moment al ver gevorderd was. Hij is trouwens het zelfde spelletje aan het spelen met M?rklin met de 18,die ik uit zeer goede bron vernomen heb zeer ver gevorderd zijn en wel in METAAL aan een zeer goede prijs. En gaat dat ook doen met modellen die Mehano brengt, dit is ook een manier om de Belgische markt kapot te krijgen. Maar men doet maar, ik koop wat er is en als het goed is dan is  dat mooie meegenomen. Ik heb de 15 zien rijden en moet zeggen, hij doet het werkelijk zeer goed !
Dan hebben we het nog niet over de prijs gehad, hier hebben we een klein serie model met alle mogelijke nummers aan de prijs van een grootserie 13 wat volgens mij genoeg zegd over de handels wijze van LSM.

Wat betreft de 45, daar wordt momenteel de laatste hand gelegd aan een volledig nieuw aandrijfdraaistel gemaakt in Belgi?.
De klanten die reeds een 45 gekocht hebben worden trouwens verwittigd om hun aangekocht materiaal GRATIS[/b te laten aanpassen door Treinshop Olaerts. Zo ziet ge maar zo slecht is deze persoon ook niet zoals menig een willen beweren.Ik weet maar al te goed wat een productie model met zich meebrengt. En als ik zie wat hij reeds geproduceerd heeft is er maar een woord .. chapeau wie doet beter staat maar op.

Break302 Jos Gillard

rixke rail

Dat blauw van de originele versie ([xx(])! Ik hoop dat die op het echte model beter is, want dat is z?ker niet het elektrisch blauw van de echte locs toen. (Hier zijn we, in tegenstelling tot de 5001, w?l zeker van de echte kleur) Hopelijk ligt het aan de foto, want anders zal ie niet veel sukses hebben. LSM zal zeker veel beter doen. Moge de beste versie winnen !
Modelspoorse groeten,
Eric.

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

7003

Bij treinshop olaerts staan foto's van de reeks 15 op zijn site wel een mooi model hoor!

Anarchy

Proficiat aan Olaerts voor deze mooie realisatie. Maar ik ben toch blij. Zo'n onverwacht model is nooit goed voor de portemonnee [:D] Gelukkig is het een E-loc en moet ik hem niet kopen [^]

Ludwig

Break 302
Bedankt voor de duidelijke uitleg .
Daar zat ik nu op te wachten s? [:)]
Als deze uitleg van wat er in ons wereldje aan de gang is juist is , dan is dit voor mij een heel triestig verhaaltje[}:)]
Het gaat al zo moeilijk in de branche en dan beginnen ze ook nog elkaar de loef af te steken ...jongens toch[}:)]
LUDWIG
p,s en Guido prachtig model trouwens [^]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Kedeng Kedeng

Als ik die eerste foto?s zie van het model zie ziet hij er toch niet slecht uit [8D],
& de prijs vind ik toch ook wel redelijk voor een AC digitaal model.
Maar ze doen toch ook hun best om de prijs redelijk te houden.

Zal ik dit model kopen van Olaerts? Ik zeg niet ja maar zeg ook niet nee.

(dat de 45 een nieuwe motor krijgt vind ik wel goed nieuws,
Niet dat men 45 het erg heeft maar soms stottert hij wel & rijd dan terug normaal)

13erke

Wat denk je hiervan?

(c) van trainminiaturemagazine, forum; van Daniel

13erke

Het grote probleem:welke moet ik nu nemen? Lsm of Olaerts?