Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

MaîTres Du ludiSme - MTD-Club-project voor oktober 2021

Gestart door Gerolf, 26 maart 2020, 20:44:35 PM

svvander

Als je de dikte van je prints niet aanpast, zou de rest niet dunner mogen worden. Wat je wel hebt is dat je lange vlakken iets meer "flexibel" worden. Dit heb ik onlangs nog mogen ondervinden bij het printen van mijn omheining.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Steam.N

Héél mooie realisaties, Gerolf !!!
Tegen dat ik mijn 3D-printertje terug aan het werk zet, weet ik je wonen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Havoc

Ik heb zo de indruk dat ik die al eens tegen gekomen ben!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

'k zou het echt niet weten bij wie de spiegel nu gebroken is... 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

#292
Ik blijf er bij; het is net Suske! ;D 8)

;)

Gerolf

Echternach ... want blijkbaar is het niet sterk genoeg ...



Citaat van: Rangeerduivel op 02 augustus 2021, 13:07:35 PM
Ik blijf er bij; het is net Suske! ;D 8)

Ik blijf er ook bij  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Het lijkt de laatste 3D-print voor het project te zijn, maar we weten wel beter  ::)



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


SuSke

Als je goed naar de titel van het draadje kijkt ...   :D

En die laatste print geloof je zelf toch ook niet Gerolf  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


De absolute beginner

Oei, het lijkt wel alsof die kerel uitgerokken is!

Cyriel