Cubana

Gestart door Valentijn, 12 februari 2020, 14:25:41 PM

Paulogic

Citaat van: SirGresley op 08 april 2021, 08:19:11 AM
Valentijn, ik dacht van die plantjes die ge ook kunt roken... 8)
Tabak kan je toch roken? Of bedoelde je wiets anders...
mvg,
Paul(ogic)

SirGresley

Kan-a-bisje niet meer herinneren...  :o
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

sdz1976

Ben het niveau van jullie moppen in de kelder gaan zoeken :)

We hebben weer wat voortgefreubelt en de straat en het plein komen al aardig uit de verf, nu kan daar het leukste beginnen.
Binnekort zaaien we met tafeltjes, lichtjes en mannekes en vrouwkes etc...

IMG_4891 by Samuel De Zutter, on Flickr

180832543_497765451375645_1558382138472272793_n by Samuel De Zutter, on Flickr

Grtz,

Samuel.
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Luc

Oufti!

SuSke

"Una serenata a la bella jovencita"

Er komt een onmiskenbare sfeer in het baantje.
Zeker als je voor de juiste achtergrondmuziek zorgt  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Ja de sfeer komt er absoluut in.  De weg er naartoe lijkt soms apart, maar het resultaat is er toch maar weer!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pierre

Mooi ... mooi heren. Gaat een mooi straatje worden. ;)
Groet Pierre.

sdz1976

Dankuwel heren voor de mooie woorden.

De tafel en stoelen, op de foto komen trouwens van c-traccs das dienen serieuzen mens.

Grtz,

Samuel.
ho- hoe- on30- 1

Floris

erg fijn sfeertje weer jongens! 8)

sdz1976

Dankuwel heren voor de mooie veren,

Gister nog wat voortgedaan aan het afdak, verlichting en houten vloer.
Nu alles nog verder aankleden met poppetjes uit Valentijn digitale baarmoeder (3d printer) etc...

186544466_2876195522708406_8406215059179350033_n by Samuel De Zutter, on Flickr

Dit alles deden we trouwens op cubaanse muziek, om zeker te zijn dat we er de juiste sfeer inbrachten.

Grtz, Valentijn en ikke.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: sdz1976 op 16 mei 2021, 11:33:06 AMDit alles deden we trouwens op cubaanse muziek, om zeker te zijn dat we er de juiste sfeer inbrachten.

Ik vermoed dat die muziek ook straks bij het baantje klinkt?  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

....die drie dames doet dat dansen danig deugdig,  ;D ;D

Sfeervol heren

Tothebeach

Op Cuba ben ik niet geweest, maar wat mij wel bijstaat van Midden Amerika is de geur van maismeel, tortillas en verse koriander. Misschien een ideetje, daar sigaren roken, naar alle waarschijnlijkheid, niet mogelijk zal zijn?

Groet,
michel

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Tothebeach op 17 mei 2021, 08:28:37 AMdaar sigaren roken, naar alle waarschijnlijkheid, niet mogelijk zal zijn?
zoals overal heb je er daar die zich het wel kunnen permiteren.......Communisme om zichzelf een prachtig systeem......enkel de mensen waren de zwakke schakel.........een mens denkt niet communistisch, eerder egoïstisch zoals overal (1ste persoon enkelvoud IK)......

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 mei 2021, 13:50:00 PM
Citaat van: Tothebeach op 17 mei 2021, 08:28:37 AMdaar sigaren roken, naar alle waarschijnlijkheid, niet mogelijk zal zijn?
zoals overal heb je er daar die zich het wel kunnen permiteren.......Communisme om zichzelf een prachtig systeem......enkel de mensen waren de zwakke schakel.........een mens denkt niet communistisch, eerder egoïstisch zoals overal (1ste persoon enkelvoud IK)......

Peter,
Michel bedoelt in navolging van dit
Citaat van: Gerolf op 16 mei 2021, 14:44:19 PM
Citaat van: sdz1976 op 16 mei 2021, 11:33:06 AMDit alles deden we trouwens op cubaanse muziek, om zeker te zijn dat we er de juiste sfeer inbrachten.
Ik vermoed dat die muziek ook straks bij het baantje klinkt?  :P
'sigaren roken' op de plaats waar de baan staat, hij is niet van plan daarvoor naar Latijns Amerika te trekken!
Begrijpend lezen is bijna een must... ::) ::)

;)